/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Er danske jægere skydegale?
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 1151 gange
200 point
Dato : 06-10-11 15:35

Så er den helt gal i Norge, en dansker har skudt en hvid elg, som de norske jægere havde givet håndslag på at frede.
Danskeren fortryder intet nu kommer spørgsmålet, er danske jægere skydegale og mangler de pli og dannelse, når de kommer til udlandet?
http://jp.dk/udland/europa/article2569019.ece
SHV.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-11 15:38

Citat
Er danske jægere skydegale

Ellers var de vel ikke jægere

Der er ingen ide i at jage noget man ikke nedlægger

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-10-11 15:38

JA de er en flok blærerøve der tror de kan alt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-10-11 16:34

Den jæger der skød skulle ekskluderes af jægerforbundet. Han er en klovn af rang. Han skulle have sat sig ind i ret og pli. Ellers skal han miste sit jagttegn.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-10-11 16:35

Teil som sædvanligt med et "kløgtigt" indlæg.

Når manden er orienteret er det absolut mangel på pli og etik.
At han så står ved hvad han har gjort, gør ham ikke til nogen helt i mine øjne.
Håber at han inderst inde skammer sig.

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 06-10-11 16:40

I mine øren lyder hele historien grotesk. At der i et jagtselskab med en sådan raritet i reviret ikke skulle have være nævnt noget på parolen lyder for mig helt usandsynligt.
Skulle vedkommende "jæger" have været fraværende/uopmærksom ved parolen har der uden tvivl været talt om emnet længe før og ligeledes om dyret har været "jagtbart" vildt. Der må under alle omstændigheder være mere end een person som går rundt med ildrøde ører.
På disse breddegrader er man kødjæger først og fremmest, så det lyder som en dårlig undskyldning, og man har åbenbart skullet have fundet et let offer til at trykke på aftrækkeren, en person som ville være "ude af øje, ude af sind" efter jagten, men herom kan der jo kun gisnes!

kryds

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-10-11 16:42

->granner01
Han kan ikke miste jagttegnet, da han ikke har begået noget ulovligt.
Ekskluderes af jægerforbundet?? hvem siger han er medlem.
I øvrigt deler jeg din harme.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-10-11 16:44

->kryds
Er nordmænd så udspekulerede??

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 06-10-11 16:56

den er synd for den hvide elg, måske er der ikke så mange af dem tilbage, så er det jo dumt at skyde de par stykker der stadig lever...

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 200 point
Dato : 06-10-11 17:25

Jagtlederen har ikke nævnt noget om lokal aftalen omkring albino elgen, så den er var jagtbar.

Han kan da ikke kaldes skydegal, da han er på elgjagt. Rent bestands mæssigt er det vel næppe en en fordel heller, at få albino generne spredt alt for meget.
Så nej han er ikke for mig skydegal, hvis han havde fået at vide, at denne albino elg var lokal fredet i området, havde det været noget andet.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-10-11 20:26

Citat
Er danske jægere skydegale?
Fra : Sandhedsvidnet

JA
Er det først gået op for dig NU

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-10-11 20:29

Et andet spørgsmål kunne vel være, om den ville have en GOD Vinter,
med alt det hvide, albinoer har jo ikke de store chancer i denne Verden
SÅ måske kom han bare Naturen i forkøbet...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-10-11 21:23

Er helt på linie med BW. Tilsigter man racernes renhed (Homo Sapiens undtaget) bør man tilstræbe at fjerne blandingsracerne. Derfor var det OK at fjerne albinoen.

Jeg vil da håbe, at alle jæger er skydeglade. Så får man den træning der er nødvendig, for at kunne levere det perfekte drab.

Hubahub og vh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-10-11 21:25

Rettelse:

--------------------------------------------------------------------------------
Er helt på linie med BW. Tilsigter man racernes renhed og genetiske afvigere (Homo Sapiens undtaget) bør man tilstræbe at fjerne sådanne. Derfor var det OK at fjerne albinoen.

Jeg vil da håbe, at alle jæger er skydeglade. Så får man den træning der er nødvendig, for at kunne levere det perfekte drab.

Hubahub og vh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-10-11 21:27

Årh for Helvede da.

Rettelse nr. 2:

Er helt på linie med BW. Tilsigter man racernes renhed og ønsker man ikke genetiske afvigere (Homo Sapiens undtaget) bør man tilstræbe at fjerne sådanne. Derfor var det OK at fjerne albinoen.

Jeg vil da håbe, at alle jæger er skydeglade. Så får man den træning der er nødvendig, for at kunne levere det perfekte drab.

Hubahub og vh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-10-11 21:50

Er der ikke regler for udenlandske bilister når de kører i Danmark?

Får de undervisning i disse regler når de kører ind i Danmark? Eller er det op til dem selv at finde ud af de danske trafikregler?

Er det regler for jægere i udlandet? Forventer de at blive oplyst om disse regler? Eller er det sådan at det er op til dem selv at finde ud af det?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-10-11 22:22

VÅDT KRUDT/ tør skrivemaskine eller_ fremmer forståelse - et eller andet
3 GANGE

Citat
Årh for Helvede da.

Rettelse nr. 2:

Er helt på linie med BW. Tilsigter man racernes renhed og ønsker man ikke genetiske afvigere (Homo Sapiens undtaget) bør man tilstræbe at fjerne sådanne. Derfor var det OK at fjerne albinoen.

Jeg vil da håbe, at alle jæger er skydeglade. Så får man den træning der er nødvendig, for at kunne levere det perfekte drab.

Hubahub og vh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-10-11 23:06

Det fremmer altid en debat, hvis klummeskriveren tænker - før han/hun/den/det skriver. Håber jeg faldt med æren i behold.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-10-11 23:15

Granner01 skrev følgende:

ra : granner01

Dato : 06-10-11 21:50

--------------------------------------------------------------------------------

Er der ikke regler for udenlandske bilister når de kører i Danmark?

Joda, og derudover formoder man, at folk tænker med indersiden af hovedet.

Får de undervisning i disse regler når de kører ind i Danmark? Eller er det op til dem selv at finde ud af de danske trafikregler?

Det er helt op til den enkelte at hitte ud af regler etc . . fordi færdelsreglerne overalt på kloden i bund og grund har meget til fælles.

Er det regler for jægere i udlandet? Forventer de at blive oplyst om disse regler? Eller er det sådan at det er op til dem selv at finde ud af det?

Forud for en jagt orienteres jægerne altid om det der må skydes - altså under "parolen". Sådan fungerer det fra Nordkap til Sydafrika. Men da alle ikke er lige kloge, sker der fejl. Det er blandt derfor man ikke står med hænderne i lommen under parolen - fordi man derved let kommer til at tænke på noget andet.
Måske har den danske jæger stået og fumlet under parolen - hvem ved. Men hvis intet blev nævnt omkring albinoen, så er han undskyldt.
Havde man deriomod haft en giraf gående i fjeldet, så havde danskeren været på spanden, hvis han havde skudt den. Der er nemlig ikke jagttid på giraffer i Norge.

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X
dreng

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-10-11 08:21

Hvis Sandhedsvidnet med ordet "skydegal" mener, at danske jægere blot skyder vildt og uhæmmet omkring sig, må svaret være et rungende nej !
Omtalen om nedskydningen af albino-elgen i Norge, grænser efter min mening til det hysteriske ! Hvis ikke der er givet en ordentlig parole inden jagten om fredning af den pågældende elg, skal den danske jæger absolut ikke klandres for nedskydningen, Se iøvrigt dette klip om forklaringen på en "albino" er:http://www.denstoredanske.dk/Krop,_psyke_og_sundhed/Sundhedsvidenskab/Hud-_og_k%C3%B8nssygdomme/albino?highlight=albino.
Altså et sygt dyr, som kun har fået lov til at overleve p.g.a. fikse ideer fra pågældende len/område.
Hvis man i DK møder albinoer på den frie vildtbane, bør man straks forsøge at få aflivet disse individer - de er uønskede.

ØV4

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-10-11 10:44

Citat
Altså et sygt dyr, som kun har fået lov til at overleve p.g.a. fikse ideer fra pågældende len/område.
Hvis man i DK møder albinoer på den frie vildtbane, bør man straks forsøge at få aflivet disse individer - de er uønskede.

Jeg må lige korrigere, en albino mangler et gen for farve, men det gør ikke dyret sygt. En menneske albino kan leve helt normalt. Og vedkommende er ikke unormal.

Der forekommer albinoer inden for de fleste pattedyr grupper. Og grunden til at dyret så ikke lever så længe er at det bliver ædt fordi det er så nemt at få øje på. Men en løvealbino har overlevet i flere år. For ingen åd den.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-10-11 12:44

Mange dyr har hvid pels. Det kan være et tegn på albinisme. Se bare på sneharen; Røde øjne og hvid pels. Guf for en rovfugl. Eller fjeldræven. Havde det ikke været for klimaforandringerne, ville fjeldræven kunne luske rundt i fjeldene og spise hvide høns i asparges. Men som det er nu, stikker den kraftigt ud mod den græsgrønne baggrund og må leve af bistandshjælp indtil det er jagtsæson, så vi kan skyde den med god samvittighed.
Den hvide bengalske tiger er ikke en ægte albino. Den afsløres nemlig af sine mørke øjne. Rent fake bare for at gøre sig interessant. Bare ignorer den. Havde den været en "Gucchi-taske" havde den været afbilledet i hånden på Anne-Mette Fogh Rasmussen, ikke for en jægers fødder. Skulle uheldet være ude og den er blevet nedlagt alligevel, kan coldslaw anbefales. Husk at spytte blyene ud. Resterne kan fryses ned, hvis det er koldt nok.

Om ikke andet lykkedes det i oktober 2011 en dansker at få nakket en elg, blot én dag efter af elg-jagtsæsonnen var gået ind. Der er tale om hele Norges kæledække, albino-elgen Albin, som for første gang blev fotograferet tilbage i 2006. Men den fik kun lov til at leve i 5 år i pressen, før en dansker satte en brat slutning på kærlighedsforholdet mellem Norge og elgen. To dødbringende skud var nok, og Albin må nu blive solgt videre med en god fortjeneste til jægeren på omkring 10.000. Måske endda 20.000 eftersom det er en sjælden hvid elg. Jægerne i Norge havde ellers en uofficiel aftale, som lød på at Albin var fredet. Men det var dansken fuldstændig ligeglad med, så han nakkede lortet og kom i avisen.
Må Albin hvile i fred.

HH.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-10-11 12:53

granner01

Desværre virker min henvisning ikke vedr. albino, så vi prøver igen:

http://www.denstoredanske.dk/Krop,_psyke_og_sundhed/Sundhedsvidenskab/Hud-_og_k%C3%B8nssygdomme/albino?highlight=albino

http://da.wikipedia.org/wiki/Albino

Jeg må lige korrigere, en albino mangler et gen for farve, men det gør ikke dyret sygt. En menneske albino kan leve helt normalt. Og vedkommende er ikke unormal.

Det er rigtigt at genet for farvepigmentering mangler, men hvis du læser henvisningerne, er det ikke det eneste !!!!

Hvad forstår du iøvrigt ved ordet "unormal" ??

ØV4

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-10-11 13:06

Unormal er rent videnskabligt en betrgnelse for for ting som ikke er normale.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 07-10-11 13:13

Citat
Jægerne i Norge havde ellers en uofficiel aftale, som lød på at Albin var fredet. Men det var dansken fuldstændig ligeglad med, så han nakkede lortet og kom i avisen.
Må Albin hvile i fred.

Lad nu være være med at omskrive fakta, til skønlitterært misk mask omkring hændelsen H.H. . Jægeren var ikke orienteret om, denne lokale særfredning som var på helt frivillig basis.

OG han nakkede ikke noget lort, men skød en helt legal jagtbar elg efter jagtloven.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-10-11 13:43

Okay, BW. Det lader jeg så være med.
Men hele seancen minder mig om, dengang en ung knøs fra Nakskov skød en sort råbuk. Hold da kæft et ramaskrig.
Men uanset om dyrene er hvide eller sorte, kan det altså ikke ophidse mig at de bliver skudt.....altså hvis vildtet er jagtbart.

HH

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-10-11 16:19

Yeah! Kill the white trash!!

Mvh.

A black Panther

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-10-11 17:42

Det blei norsk ramaskrik då den danske jegaren Ole Frost skaut og drap elgen Albin. Den einaste kvite elgen vi har. Og det blei ikkje betre då han sa han ikkje angra på det han hadde gjort. No tilbyr dei oss å skyte den einaste gaupa dei har i Danmark som plaster på såret.

Sjå video av døde Albin

Ettersom vi hadde eit par fleire høns å plukke med Danmark (dei slo oss i fotball og skodespelaren som vaknar opp med George Clooney i bankreklamen er dansk, ikkje norsk), kopla vi oss opp med vårt danske søsterprogram Go’morgen P3 for å stille dei til veggs.

Danmark legg seg langflat

På vegne av det danske folk kunne Go’morgen P3 berre beklage at ein av deira landsmenn skaut og drap Albin. Dei tilbyr oss å kome til Danmark å skyte den einaste gaupa dei har.Som eit ekstra plaster på såret kan dei måle gaupa kvit, slik at den liknar så mykje som muleg på albin.

Hey!!! Hvor er Hæren og Søværnet i denne sag??????? De skide gedeostegnavende norske fjellaper skal under ingen omstændigheder tage pis på en dansker - og den danske nation. Så er det slutt!!! Alle herboende norske statsborgere skal omgående udvises for bestandigt, og vi skal nok få saboteret det årlige norske langrennstævne.

Huhej og ned med Norge.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-10-11 17:45

Og hvor er vores luftvåben??? Nåh ja. en eskadrille er udlånt til Letland, og resten befinder sig i Italinen. Hvad sker der???

Mvh.
Tonganeseren og meget

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-10-11 17:51

Nemlig. Sådan skal det skrives (sakset fra BT):

Den danske jæger Ole Frost er forhadt i Norge for sin nedskydning af den kendte albino-elg, Alvin. Men nu får han opbakning af Danmarks mest kendte jagtskribent, eventyreren Freddi Wulff.

Den sjældne albinoelg, som nordmændene har døbt Albin, var kendt overalt i Norge for sin hvide farve og elsket af de lokale. Men nordmændende kunne selv have forhindret drabet på Albin, siger Freddie Wulff.

- De der bonderøve, der har gået og passet på den hvide elg, skulle da have fortalt ham, at han ikke skulle skyde den, siger Freddie Wulff.

Som professionel jæger på New Zeeland har han selv skudt masser af hvide dyr, dog udelukkende kronvildt, der er hvide af genetiske årsager og ikke som følge af albinisme.

LÆS OGSÅ:Danske Ole dræbte kendis-elgen Albin

LÆS OGSÅ:Albins danske bøddel får dødstrusler

- Jeg har aldrig skudt en hvid elg, men hvis jeg havde købt en tilladelse til at skyde en elg-tyr og der var kommet en hvid én gående, så havde jeg sgu også skudt den. Men hvis de på forhånd havde fortalt mig, at der var en hvid elg, man skulle passe på, så havde jeg nok ladet være, siger Freddie Wulff.

Han mener ikke, at en død, hvid elg er noget at græde snot over.

- Der er ikke noget specielt ved den. Den er bare hvid. Normalt kan den slags dyr ikke klare sig i naturen. Grunden til at den ikke er blevet ædt er, at der ikke er nogen ulve tilbage i Norge, siger Wulff.

Ole Frost har til den norske avis VG sagt, at han agter at udstoppe Albins hoved og hænge det op derhjemme.
Sakset fra BT:

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-10-11 17:53

Smukt - ikke sandt? En hån mod den hele norske nation - at Ole Frost hænger trofæet op i sit hjem - i Danmark. Snøft!

En virkelig smuk gestus.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 08-10-11 07:36

Gennemsnitsalderen hos jægere stiger og derved kommer der også en del skavanker frem, så som dårligt syn, hørelse, går dårligt, problemer med vandladningen, demens, parkinson, impotens, hæmorider fodvorter, forstår ikke fremmedsprog OG dårlige tænder
Kan det ikke være en af årsagerne, at Ole F. har stået i en af disse situationer og tænkt på en af disse skavanker og ikke været mentalt tilstede, da parolen blev holdt?
SHV lige hjemkommet fra Haiti.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 08-10-11 08:23

Er en Kleiner Münsterländer med ét hvidt øre en albino ????

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-10-11 15:39

Men, men, men, men! På den anden side behøver en mand (eller quinde) med røde øjne ikke at være albino.
. . og så var det altså Ole Frost der var på jagt - kære Sandhedsvidnet. Ikke tamgedernes mareridt fra Midtjylland.

Har I forresten nogensinde set solsikkeplanter på 6 meter i højden??? Sådanne nogle har min nabo. Skideflotte mod en flakket tordenhimmel. Han hedder ikke noget med Gogh.

Mvh.
Tonganenseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 08-10-11 15:59

Den rødøjede mand eller kvinde har sgu' blot været på druk !!
Til det er der kun at sige: Luk øjnene inden du forbløder !!!!!

God week-end.

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-10-11 20:09

Jeg har engang set en mandlig albino med et blåt øje.

Mvh.
Tonganeseren

Hvordan var der på Haiti?? Er det ikke der cykelrytterkommentatoren uddeler dyt i bamsen til mindreårige?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-10-11 21:50

Jow det er !! Og dytten i bamsen foregår bag køkkendøren medens pigens Mutti gør rent.
Men det tager ambassadøren ganske Leth.

HH.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-10-11 21:59

Mænd er nogle svin!!

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-10-11 22:42

Ja føj for satan.

Man kan tydelig se at ambassadøren har albinogener - han vil lave et hvidt barn på en sort kvinde.
For satan da, mænd er nogle svin !!

Mvh.
HH.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-10-11 23:01

Her er et udrag fra ambssadørens bog.

"Jeg sagde til den lille pige, som jeg kneppede, at min pik smagte af bourgogne. Hun blev glad. Smilede. Ja, nærmest rystede af glæde. Det var som at se Alpe D'Huez i flammer, i et moment af begær. Lysten til at bolle. Et paradoks. En sandhed, en hyldest. Ja, det er jo nærmest et bibelsk billede på, at det at voldtage en lille pige er en Guds gerning"

Jeg kan tåle meget.........Men jeg synes helt oprigtigt, at ovenstående citat er direkte kvalmende.

Mvh.

HH

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-10-11 23:28

Så absolut. Men sådan er det med dise hersens kunstnere. Det tror på retten til at opføre sig perverteret - udfra det, de betragter som den kunstneriske frihed. At de så har misforstået et eller andet, er så en helt anden sag. Det var derfor ventet, at "Ålen" med brask og bram forsvarede fyren Leth.

Vi har jo også en filminstruktør som i sin vildfarelse tror, at han uden videre kan opføre sig, som han vil - stadig under påberåbelse af den kunstneriske frihed. Jeg synes manden er en stakkels skræmt mandsling, som man burde forbigå. Han var også ude i et indædt forsvar for Leth. De holder sammen som ærtehalm - af gode grunde.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 09-10-11 06:43

Kunne d'herrer ikke være så venlige at dele diverse pornografiske tendenser og oplevelser i et andet forum, eller tror I virkelig dette emner interesserer normale mennesker på kandu. Mage til underlødige udskejelser skal man lede længe efter! FØJ...

Med væmmelse

kryds

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 09-10-11 09:28

Arhhh Kryds, når du skriver;
Citat
Kunne d'herrer ikke være så venlige at dele diverse pornografiske tendenser og oplevelser i et andet forum,
Det er skam ikke oplevelser, eller tendenser fra undertegnede, men blot et referat fra en forfatter, der også beskæftiger sig med cykelsport - og især Tour D' France - og som oveni i cykelhjelmen, er en yderst populær kommentator blandt mange cykelentusiaster.
Det korte ad det lange, Kryds, dét, jeg prøver at fortælle med citatet fra bogen, var såmænd; så kan I se hvad slags skidesprællere tv prøver på at forherlige.

Tilbage til Albin Albino Elg. Det ophidser ikke mig at Albin er blevet skudt. Set med naturforvaltnings-briller på, var dét, det eneste rigtige.
Hvad fanden ligner det, at ha' aparte og vilde dyr som "nationale kæledægger". Det svarer vel nogenlunde til, at frede den mårhund, man evt. har set på sit jagtrevir.

Med disse ord, vil jeg gå til Gudstjeneste. Det ka' være præsten gi'r en lille en.

Mvh.
HH.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 09-10-11 13:17

Jes, så kom jeg hjem fra "kærken" som det hedder på nysjællandsk.
Indrømmet, der gik en smule druk i den. Præsten havde både chips og en ganske god årgangsvin med i "kærken" Præsten kaldte disse ting for, altervin og brød.

Medens præsten prædikede kom jeg til at tænke på, at en præst er en mystisk underart af mennesket. Og uanset kønnet, går disse mystiske mennesker altid i kjoler, og da præster aldrig bruger make up er det svært at skelne, om præsten er en kvinde eller en mand - så'en rent umiddelbart.

Siden 1920'erne har antallet af præster været faldende, hvilket har resulteret i Ateisme i mange lande. Præster bor almindeligvis i såkaldte "præstegårde" i udkanten af danske provinsbyer. De lever primært af Discount-fødevarer og gamle salmebøger, som de opbløder til en blød masse med deres mundvand.

Man skal dog tage sig særligt i agt for de katolske præster, da de kan tale latin og har en mystisk forbindelse til Paven.

Som om to arter af præster ikke var nok. Der findes yderligere en særlig art af præster - de forbrændte. De taler altid arabisk og de hader kvinder. Denne art kalder sig ikke for præster - men for Imamer. Meeen, det er dog ikke alle Imamer der ser forbrændte ud. I Danmark har vi en, der ikke ser forbrændt ud -endnu da, han hedder Abdul Wahid Petersen. Man kan altid se om Abdul er glad eller vred. Hvis Abdul er glad, skyder han lodret op i luften med sin AK47 Kalashnikov - MEN, er han vred....uhada, så er det vandret skydning med AK 47'eren. Er Abdul bare så'en middelmådig vred, ser man ham tæve løs på et eller andet foto med sin sandal.

Joeee, de præster, de præster.

Mvh.
HH

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-10-11 13:19

Enig! Væk med alle de hvide!!!!

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 09-10-11 14:34

Det er nemlig rigtigt, Sort'per !
Væk med alle de hvide.....altså med mindre man er Centrumsdemokrat, så er det nemmerlig helt legalt, at bruge hvide kaniner til at forandre fakta med.
Meeeeen, nu når jeg får tænkt mig om en ekstra gang, så kan man vel i grunden ikke sammenligne Mimi Jacobsen med en kanin..altså af udseende ? Hvordan gimpen ellers "gør det" skal helt og aldeles være usagt. Men den hvide kanin er sku' noget kønnere end Mimse - og klogere.

Mvh.
Erhard.

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 10-10-11 15:01

Tak for svaret betterwisser.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 10-10-11 16:54

Tak Points Sandhedsvidnet

Hvide elefanter og tigere er der masser af mystik og overtro omkring, det er vel nærmest sin egen dødsdom man underskriver, hvis de bliver nedlagt, men de regler har de heldigvis ikke i Norge.

Mvh
BW