/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Juster Clear Type Tekst i Windows 7
Fra : Monsen1234
Vist : 388 gange
200 point
Dato : 20-09-11 17:40

Når jeg vil juster teksten i Juster Clear Type Tekst i Windows 7 og klikker som jeg vil have det og derefter på 'Udfør' og der er et flueben i skærmen burde det jo være i orden, men hvis jeg går ind igen og kikker er rammerne rundt om teksterne igen de samme steder som før jeg flyttede dem, der er kun en jeg vil flytte men den er tilbage på sin gamle plads igen når jeg kontroler, hvordan kan det være ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-09-11 17:48

Det er for at den er klar til en ny justering, virkede det ikke efter hensigten første gang?

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 20-09-11 18:29

Måske virkede det som det skulle, men blev alligevel i tvivl da jeg så rammen omkring teksten stod samme sted som før jeg flyttede den. Men måske står de altid samme sted selv om man har justeret og flyttet dem, ville bare syntes det var mest naturlig rammen blev det sted man flyttede den hen.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 20-09-11 18:52

Den gør det samme på min win 7, så det er jo nok fordi den så er klar til en ny justering!

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 20-09-11 21:05

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-09-11 21:14

var så lidt