/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
hvordan kommer man ud af rki
Fra : fixii8700
Vist : 823 gange
20 point
Dato : 15-09-11 01:14

jeg vil høre hvordan man kommer jeg ud af rki min bank vil ikke hjælpe mig mig hjælp mig med et svar

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-09-11 03:39

RKI er jo kun en hindring når folk skal låne penge, og det kan ikke anbefales hvis de sidder i gæld i forvejen.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-09-11 06:07

Du kan få svar her http://www.dininfo.dk/

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 15-09-11 07:24

Hvis du betaler din gæld, bliver du selvfølgelig slettet med det samme. Når du har betalt det fulde skyldige beløb til den, du skylder pengene, får Experian en afmelding fra kreditor, og registreringen bliver straks slettet. Der gælder dog andre regler for sletning af registreringer, der er foretaget på grundlag af oplysninger fra Statstidende. Hvis du ikke kan betale, slettes registreringen efter 5 år.
spimmer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-11 07:41

Citat
hvordan man kommer jeg ud af rki

Ved at betale sin gæld

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-09-11 10:21

Tænk på at registrering i rki er en hjælp. Den forhindrer dig i at øge gælden yderligere, og gøre situationen helt håbløs.
Hvis du er registreret uberettiget, som f.eks på grund af noget som du ikke mener at skylde, så skal du bare rette henvendelse til Experian.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-09-11 11:10

brug dit nem-id til at se hvor du registreret. kontakt de forskellige virksomheder og hør hvad der skal betales for at slette registrering.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-09-11 12:12

Du må ikke være registreret når du har betalt

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 15-09-11 18:20

Citat
hvordan man kommer jeg ud af rki

Samme vej du kom ind.