/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
PictureProject
Fra : Klaus123A
Vist : 225 gange
200 point
Dato : 07-09-11 17:36

Jeg havde ikke diskplads nok på min gamle disk, så jeg købte en USB disk. Det er mine billeder, som optager det meste af diskpladsen, så derfor vil jeg flytte dem til den nye USB-disk.

Jeg brugerPictureprojekt til at holde styr på mine billeder, og dette program ligger alle billederne i C:\Documents and Settings\<user>\My Documents\My Pictures\PictureProject folderen.

Er det muligt at rekonfigurere Pictureprojekt, så billederne kan ligge i en anden disk\folder?
Er der en nem måde hvorpå jeg lkan flytte alle mine billeder over til den anden disk og så reconfigure PictureProject til at bruge denne disk\folder?

mvh
Klaus

Kommentar
Fra : transor

Dato : 07-09-11 17:51

Læs manualen til dit program.
Hvis der ingen manual var med ved købet, blev du snydt.

eller er det et gratis skodprogram.

Det er da nemt nok at holde rede på billeder med de gængse gode programmer som følger med kamera eller styresystem.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-09-11 18:42

Brug Goodsync = GRATIS og det holder styr på mappen/rne

Annuller spørgsmålet
Fra : Klaus123A

Dato : 07-09-11 21:37

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål.
Næste gang jeg har et problem, vil jeg forsøge at definere mere tydeligt.