/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Halloooooo.... ? ...er der no'en?
Fra : molokyle
Vist : 601 gange
200 point
Dato : 04-09-11 15:24

HAI...
..allesammen
Jeg vil bare liiige spørge:

Er der noget 'vigtigt' jeg bør vide ..?
..altså; medens 'jeg har væren væk' herfra Kandu.dk
( AKA. http://www.cando.dk/ )
..er der?

En MÅNED uden netforbindelse ...PRØV DET !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-09-11 15:27

Du har ikke tid til internet..............................du skal sætte plakater op.

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 210 point
Dato : 04-09-11 15:45

Velkommen tilbage Molo, jeg synes da også, det er længe siden, vi har hørt noget til dig.

Teil og EA_HS sørger for underholdning i denne tråd, hvor Jan4100 sørger for popcorn til
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=157668

Nordsted1, Jomfruane og Vedikkealt og en masse andre har haft fødselsdag.
Bublebee er lige ved at føde(!?)
Teil ønsker at udspionere sin nabo, så han kan tiltuske sig en ekstra øl
Piaskov er på ferie (håber vejret er bedre der, hvor hun er, end det er her )
Broderpivert planlægger ferie
Ammitz planter persille....
creamygirl er blevet hundeejer
janjuul har vand i gulvet
o.s.v. o.s.v

Og vi hygger os ganske som vi plejer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-09-11 16:13

Molo's net er nok faldet ud igen.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 04-09-11 16:25

Har du prøvet at betale regningen - nå det var måske ikke det der var i vejen.

Og jeg har været i Hørsholm.

Så nu er du ved at være opdateret.

Har lige samlet ind til Red barnet.

Og vil slappe af resten af dagen.

Velkommen tilbage.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 04-09-11 19:17

dit brugernavn har ellers stået højt på 'Top 10 brugere',.. !

nå,.. det kan være en anden bruger din konto,
eller en dobbeltprofil, ?

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 05-09-11 06:28

det lyder utroligt dudervedalt, moloudennet, det må være frivilligt, at du har været uden sikkerhedsnet. jeg kan ikke forestille mig andet med den viden og og jeg skal komme efter dig, du er i besiddelse af.
hurtig på aftrækkeren og en imponerende viden - nej, det må være selvvalgt med den pause.

i hvert fald er det godt, at have dig her igen.
og jeg skal til grenaa i dag.
og så har jeg bagt en italiensk chokoladekage, ubeskrivelig lækker.
og så og så............

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-11 09:42

Altså...

Min pc gik HELT ned. En strømforsyning der ikke ku' køle, en BIOS som ikke ku' holde værdierne ..selvom batteri blev skiftet. Harddisk med talrige uoprettelige fejl (= Bad sector's), FTP der ik' ku' komme hul igennem osv. osv. osv.

Konsum-elektronik fra år 2000 var noget bras: Det holdt kun i 11 år !!!

Nu har jeg tiltusket mig en fin DELL 2,4 Mhz. 512 Mb. RAM, 5 X USB 2.0, 2 X 20 Gb. interne harddiske, 40 Gb. + 250 Gb. externe harddiske, DVD brænder og CD-Rom drev ...og sponsoren var? Levnedsmiddelstyrelsen

Godt man holder sine 'gamle' kollegiale kontakter i Statens IT afd. ved lige

Nå men, intet nyt under ..ka' jeg forstå. Vi pladres ved senere drenge og piger

Kærligst </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-11 09:43

Tak for svaret pifo.

Nu føler jeg mig igen opdateret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-11 17:08

..men min FTP forb. virker STADIG ik' !!!
Jeg må at'så liiiige stil' et SP.
</MOLOKYLE>