/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Quadrocopter
Fra : Teil
Vist : 850 gange
500 point
Dato : 01-09-11 15:56

Søger en quadrocopter med kamera.
Eller en copter der kan bære et digicam med fjernbetjening.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-09-11 16:01

Ikke en der styres fra smart phone.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-09-11 16:04

Prøv en hobby forretning

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-09-11 16:34

God idé nomore

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-09-11 16:42

Det ser spændende ud. Prøv at ringe til en af klubberne og spørg. Der er 2 klubber heromkring og de flyver næsten hver søndag. Men den har har sådan en maskine må vide hvor meget den kan bære.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-09-11 17:24

Jeg vvil vide hvornår naboen nyder en øl i haven,
så kommer jeg tilfældigvis forbi.

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 500 point
Dato : 01-09-11 18:02

Rejs til Berlin. Jeg så en butik dér, som havde masser

Nå, spøg til side. Forhør dig her: http://www.rccentret.dk

Det fremgår ikke af hjemmesiden, men jeg ved, at der er butik her også:

Rcsiden.dk
www.rcsiden.dk
Vallensbækvej 20A, 2605 Brøndby

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-09-11 18:29

Jo tak pifo. Jeg ved tyskerne har et stort udvalg, men jeg var syg den dag vi
læste tysk i skolen. Og dit link kender jeg, de har ikke det jeg søger.
Men tak for hjælpen

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 01-09-11 18:51

Citat
men jeg var syg den dag vi læste tysk i skolen.

Og Villy var syg, da der var engelsk.....

Du må da nok købe i online butik så. Vil du have links til det?
Her er en enkelt: http://www.quadrocopter.us/
Jeg ville da ellers tro, at rccentret ville kunne hjælpe dig? De plejer at være flinke i butikken. Har du prøvet?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-09-11 20:29

Er det ikke nemmere at sætte et webcam op på naboens terrasse? Trådløse selvfø...li'

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 01-09-11 23:43

Da jeg var dreng morede jeg mig med at binde et kamera i halen på en stor såkaldt buedrage, dengang måtte man have en dobbeltledning med op, idag kan man nemt strikke noget sammen
fra feks. garageopluknings udstyr. Efter meget herligt besvær, og en tur i utterslev mose, lykkedes
det mig faktisk at tage nogle gode billeder. Jeg giver dig denne ide helt gratisk og synes at det er
en vældig spændende ide. Buedragen skal være ca 1.5 meter høj tværpinden på en stiv midterstav
skal være en svejelig bambuspind, med en hale forsynet med små sammenhullede avis stykker, bundet i en mellemafstand ¨på ca 30 cm. Med en halelængde 13 gange dragens højde, går den op
og står bumstille hvorefter man så kan føre den hen over det man vil have et luftfoto af. Tja det
var så en anden måde at besøge naboen på. Fortæl om du får noget ud af det. Mvh.K.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-09-11 00:14

Jeg fløj også med drage i Utterslev mose da jeg var ung.

Men det er en god ide.

Jeg ville have foreslået en ballon.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 02-09-11 05:17

Du kunne jo også bare forære din nabo denne:

http://www.megamerchandise.dk/produkter/film/The-Simpsons-Homer-Simpson-magnetoplukker-med-lyd/296

så kan du høre, når han trækker øllen op, og så kan du "tilfældigvis" traske forbi

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-09-11 07:35

granner01, hele nabolaget vil jeg studere lidt nærmere.

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 02-09-11 08:49

Tak for svaret pifo.
Jeg prøver med rccentret