/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
PDF-system
Fra : sfl17
Vist : 607 gange
45 point
Dato : 30-08-11 08:48

Hej

Jeg søger efter et program, der kan "extracte"/udtrække enkelt-PDF-sider fra et større PDF-dokument. Adobe har vist en udvidet version af Reader, der gør den slags, men det koster vist 900-1000 kr. Der må næsten findes et gratis eller billigt alternativ af en art ...

Kommentar
Fra : transor

Dato : 30-08-11 09:01

Nej det er ikke reader, der gør det. Men den ægte Adobe acrobat kan.
Den er værd at investere i ,for den er også god til meget andet. Du kan formentlig få den for små penge, hvis det ikke er den sidste nye udgave. De lidt ældre fungerer også fint.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-08-11 09:29

cute pdf koster gratis

Accepteret svar
Fra : meiland

Modtaget 55 point
Dato : 30-08-11 09:29

Der findes i hvert fald gratis løsninger online. Se f.eks.
http://www.splitpdfonline.com/

Jeg har ikke selv brugt programmet, men derimod http://www.pdfmerge.com/

Håber at det kan bruges

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-08-11 09:30
Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 30-08-11 10:02

Tak for svaret meiland.