/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Point?
Fra : KH001738
Vist : 604 gange
15 point
Dato : 30-08-11 07:30

Hej Venner!

Jeg mangler stadig væk et svar på, hvad jeg skal bruge Point til?

Med venlig hilsen
Kai (KH001738)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-08-11 07:36

ikke en skid

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-08-11 07:36

Citat
Ubesvarede 2
- Besvarede 0
- Annullerede 2
- Slettede 0
Ialt 4

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 30-08-11 07:56

Til at stille spørgsmål

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 30-08-11 08:19

dine tildelte points for svar er kun til at prale med. de kan ikke bruges til andet.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 30-08-11 09:16

trimare46, KH00 er alm. bruger, hvorfor han/hun kun kan bruge point til at stille spørgsmål

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-08-11 10:37

Der er vist ikke nogen af de ægte pointryttere herinde, nogle af de værste har haft let til mudderkastning og ligefrem været årsag til at andre fora er blevet lukket ned eller har indført strenge regler for brug af forum, og så forsvinder langt de fleste af brugerne.

Den skæbne fik IT-Doktor, engang en af Danmarks bedste sider for folk med IT-problemer hvor jeg selv var meget aktiv bruger.
De indførte point......sikkert med annoncekroner som bagtanke......vilde protester fra os aktive brugere hjalp en høstblomst og forummet døde.

I dag skal man skrive en kode HVER gang man svarer på et spørgsmål derinde, det er ikke nok at være oprettet.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 30-08-11 10:49

Vi er vist mange, der forbander de points langt væk. De er med til at skabe splid, og de kan ikke bruges til en hujende fi... Afskaf gerne det system!
jeg har dog ladet mig fortælle, at hvis du lukker dine spørgsmål uden at tildele points til en af dem, der svarer dig, så kan andre brugere ikke søge på det spørgsmål, hvis de en dag har et spørgsmål, der ligner?

jeg mener i hvert fald, at det er defor, at Teil f.eks. fremhæver din statistik? For når du lukker et spørgsmål pænt af, så kan andre også få glæde af det.

Er der nogen af jer andre, der kan be- eller afkræfte dette?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-08-11 16:48

Jeg elsker alle påængernø ............................. og samler på dem så godt jeg kan.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 30-08-11 20:42

Citat
Jeg elsker alle påængernø ............................. og samler på dem så godt jeg kan.

Kommentar
Fra : smuller54