/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Kopiering fra Outlook Expres til CD?
Fra : KH001738
Vist : 656 gange
50 point
Dato : 30-08-11 07:27

Jeg skal flytte mine Mail & Mail adresser fra den ene PC til en ny, hvordan kopierer jeg alle indgående mail & kontaktpersoner til en CD?
Med venlig hilsen
Kai

Kommentar
Fra : transor

Dato : 30-08-11 08:57

Det er da en fjollet vej at gå via cd.

Den smarte metode er at koble computerne i netværk og så eksportere og importere.

Hvis du absolut vil via cd forudsætter det at du har så lidt mail at filen kan være på en cd.

hvilken fil der skal kopieres og hvor den er afhænger af dit styresystem og opsætning.
Data for alle mail mv er pakket i en databasefil.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 30-08-11 09:09

Microsoft har et lille program der er beregnet til den operation, det hedder noget med nem flyt.
Jeg har brugt det flere gange hos venner når jeg har hjulpet dem, kør programmet og lyt til extern disk, og fra den externe disk flyt tilbage igen.
http://www.microsoft.com/downloads/da-dk/resultsForCategory.aspx?displaylang=da&categoryId=12&stype=n_dc
det hedder let overførsel