/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TILLYKKE TIL O.V.N
Fra : Nordsted1
Vist : 849 gange
100 point
Dato : 28-08-11 09:09

Du ønskes et stort tillykke med føs'dagen igår

Men hva' dælen var det for et vejr, det kan da ikke have noget med dig at gøre vel??

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-08-11 09:30

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 28-08-11 10:10

Kommentar
Fra : jensegon

Dato : 28-08-11 10:23

Stor TILLYKKE og tak for mange gode råd

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-08-11 10:29

Nordsted1 er en modig kvinde, bare der så ik' sker noget her
Citat
der er også min fødselsdag som skal forberedes, husk min alder og datoen må ikke nævnes og gør i det alligevel så bliver den som skriver min alder blacklistet for ever

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=156858

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-08-11 10:43

Jamen stort tillykke da

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-08-11 10:48

Citat
der er også min fødselsdag som skal forberedes, husk min alder og datoen må ikke nævnes og gør i det alligevel så bliver den som skriver min alder blacklistet for ever... gælder dog ikke for Thyboer.

Derfor tø`r jeg godt. Tillykke med de L.

Forøvrigt så jeg en svane igår.

M.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-08-11 11:13

Citat
Nordsted1 er en modig kvinde, bare der så ik' sker noget her

Modig, nææææ glemsom og sådan en straffer man vel ikke med en BL??

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 28-08-11 11:28

Citat
Nordsted1 er en modig kvinde
det var dengang tråden handlede om noget helt andet og jeg ville ikke have gætterier om at det var min fødselsdag jeg glædede mig til (det gjorde jeg forøvrigt også ) alt er overstået nu, først festen fredag aften som var helt forrygende og så gutterne og en enkelt gut-inde fra jobbet til frokost i går.
Selv om jeg var sent ude efter jeres mening, så fik jeg de hyggeligste rammer om festen på en restaurant i nærheden, min søde veninde havde lidt surprise med, det kom helt bag på mig men glad blev jeg og musikerne var nogle af Danmarks bedste, både min om mange af gæsternes mening - dyrt javist men det var alle pengene værd og nu jeg har jo 10 år til at spare sammen til næste gang

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-08-11 11:29

x ?

Med fare for blacklistning, vil jeg også lige ønske tillykke med dagen.

Så vil jeg også lige benytte lejligheden til at ønske den anden vej- " Hvodden går det med familieforøgelsen" ?

hilsen fra smuller54

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-11 11:30

Tusind tak for alle lykønskninger

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-11 11:36

Hvis jeg ikke er så meget på de næste dage/uger så er det fordi jeg er ude for at omsætte de mange gavekort til ting fra ønskesedlen, alle gavekort var fra XL byg og der kan jeg nemt finde noget at købe, udendørs lamper (bedlamper) og postkasser føres vist i flere udgaver i den butik
Citat
" Hvodden går det med familieforøgelsen"
tak udmærket - baby var alene hjemme for første gang fredag aften, det meste af stuen er uskadt

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 28-08-11 15:09

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 28-08-11 15:23

[tillykke)

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 28-08-11 18:05

Også tillykke herfra og tak for din hjælpsomhed.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-08-11 18:18

Du får også et stort tillykke her fra.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-08-11 18:18

Troede eller´s kun det indbudte - der ønskede tillykke....men whatt 69

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 29-08-11 05:51

Åhh, du får da også lige et forsinket tillykke fra mig.
Og tak for alle de mange gode svar herinde

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-11 14:58

Tak for svaret o.v.n..Dejligt at du blev fejret ordentligt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-11 20:13

Tak for alle lykønskninger

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-11 20:23

Forresten var vejret fint hos os det meste af lørdagen et par små byger og lidt blæsende men ellers fin