/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Gode put n take søer i nordsjælland!
Fra : cobran
Vist : 481 gange
100 point
Dato : 14-08-11 18:02

DAv.

Jeg har for nyligt været i Farum-Lynge put n take som var et rigtigt godt sted, og idag ved Fredensborg Ørredfiskeri som var mindre godt...

Jeg skal høre om der findes andre store og gode put n take søer i nord sjælland som kan anbefales?

Mvh. Cobran.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 14-08-11 18:11

Det var synd med Fredensborg. Det havde jeg ellers hørt godt om. Sådan kan oplevelserne åbenbart være forskellige. Hvad var der galt der?
Jeg har også hørt godt om Farum. Her kan du se en oversigt. Måske kan du bruge den.

http://www.putandtake.info/sjaelland/

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 15-08-11 21:49

Fredensborg var da fin nok men ret lille, og med lynge-farum var der også ret store og flotte søer med en masse fisk i...

Annuller spørgsmålet
Fra : cobran

Dato : 01-09-11 20:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål