/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
netkort
Fra : kivi
Vist : 726 gange
100 point
Dato : 11-08-11 07:45

jeg skal flytte pcén og tænkte jeg kunne ændre net til trådløst men er der nogen som kan sige mig om de usb virker godt

Kommentar
Fra : alka

Dato : 11-08-11 09:08

Ja selv de små micro USB virker perfekt!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-08-11 09:19

Ikke for langt mellem modtager og sender,

Accepteret svar
Fra : Kayel

Modtaget 100 point
Dato : 11-08-11 09:35

kommer helt bestemt an på rækkevidden på din USB del, men også hvor langt væk den skal stå fra den trådløse router, hvis der kun er tale om 3-7 m i friluft er det ikke noget der burde betyde noget, men det vil aldrig være lige så stabilt eller hurtigt som med kabel!

Derimod skal du have computeren ind i et andet rum end routeren, vil du højst sandsynligt ikke kunne nøjes med et USB netkort, da disse har svært ved at gå i gennem mure...
fortæl fortæl :D

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 11-08-11 15:03

Tak for svaret Kayel.