/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
annulerede spørgsmål
Fra : jensviggo
Vist : 1006 gange
10 point
Dato : 10-08-11 06:13

Hvordan sletter jeg annulerede spørgsmål??

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 10-08-11 06:30

Det kan du desværre ikke, Jensviggo. Det er kun noget Kandu kan gøre. Din statistik kan du ikke ændre på, der er bare så mange der går op i den statistik - desværre. For jeg synes det er helt ok at annullere et spørgsmål, man ikke har fået et svar på.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-08-11 07:19

ha ha

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 10-08-11 07:45

service@kandu.dk.......................her kan du måske få hjælp, for hjælp det trænger Teilgården da til

Kommentar
Fra : Kayel

Dato : 10-08-11 08:37

har ikke helt forstået systemet herinde endnu, og ikke for at bruge dit spørgsmål for at få mit besvaret?
men er de statistikker kun til spørgsmål jeg selv stiller, eller også til dem man besvarer?

Accepteret svar
Fra : Dulcona

Modtaget 10 point
Dato : 10-08-11 09:30

Atter et nedladende ondskabsfuldt og som sædvanlig dumt indlæg fra narren teil.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 10-08-11 09:50

Citat
men er de statistikker kun til spørgsmål jeg selv stiller, eller også til dem man besvarer?

Statistikkerne viser ikke kun de spørgsmål, du selv stiller, men også bl.a. hvor mange spørgsmål, du involverer dig i.

F.eks. er der en bruger herinde, der har denne statistik:

Citat
Kommentarer:
- Ikke godkendte   17941
- Godkendte   998
- Slettede   0

Ialt   18939

Det ser jo ikke kønt ud. Selv om vedkommende har en masse gode svar, så er der noget, der tyder på, at denne bruger også har rigtig mange ubrugelige bemærkninger.

Kommentar
Fra : Kayel

Dato : 10-08-11 10:20

hvor tit opdatere dette så? for jeg har da efterhånden i den uge jeg var med, fået 4 godkendte svar eller noget, men der står intet på min profil?

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 10-08-11 10:44

For fuldstændighedens skyld, ser det ud som om, at brugere der ikke er superbrugere ikke får opdateret deres godkendte svar. Jeg har eksempelvis fået godkendt 10 af mine kommentarer til spørgsmål - men det fremgår som vist nedenunder ikke af statistikken. Jeg er personlig ligeglad, men pudsigt er det....som så meget andet på Kandu

Ubesvarede   1
- Besvarede   32
- Annullerede   1
- Slettede   0
Ialt   34

Kommentarer
- Ikke godkendte   0
- Godkendte   0
- Slettede   0

Ialt   0
Tips
- Ubedømt   0
- Bedømte   0
- Slettede   0

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-08-11 11:07

jensviggo

Som tidligere nævnt, så kan du ikke få slettet annullerede spørgsmål. Det vil altid være synligt i din statistik.

Selv slettede spørgsmål fra kandus "gamle" dage, der er det muligt at læse om man tidligere har slettet spørgsmål.
Der er kun den forskel på slettede/annullerede spørgsmål, at annullerede spørgsmål kan "læses"

Desuden ser det ud til, at du lader kandu annullere dine spørgsmål. Hvorfor annullerer du dem ikke selv, du får 5 ledige point for umagen

Dulcona

Det fremgår ikke af din statistik hvor mange svar du har fået godkendt, men det er da muligt at se

25-07-11 100 Pickles (7) Madlavning

2 10-07-11 50 Hattrick (4) Computerspil

3 09-06-11 20 Kan kørselsgodtgørelsen udløbe? (11) Økonomi

4 09-06-11 10 Dulcona (7) Socialpolitik

5 03-06-11 200 Hvor er i? (79) Smalltalk

6 03-05-11 300 RKI - nærmest uden varsel. (23) Økonomi

7 10-02-11 100 Ostelagkage ! (5) Madlavning

8 28-01-11 100 happy birdsday (3) Musik

9 22-01-11 50 morphus chron (22) Alternativ behandling

10 21-12-10 100 Vaske undertøj med bremsespor i.... (19) Andet hus og have

http://www.kandu.dk/userhistall.aspx?uid=280376&mode=4

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 10-08-11 11:41

Det ved jeg Ans....Skrev osse bare, at det ikke var synligt i statistikken, som det er ved superbrugere

Kommentar
Fra : Kayel

Dato : 10-08-11 13:00

dvs. for at blive registreret i top10 brugere, skal man være superbruger?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-08-11 13:22

Citat
Kayel

Dato : 10-08-11 13:00

--------------------------------------------------------------------------------
dvs. for at blive registreret i top10 brugere, skal man være superbruger?

Ja, men for min skyld kan kandu ændre super/almindeligbruger til bruger. Så ville alle være "ens" Den eneste forskel, der i dag er på super/almindeligbruger er, at man bliver registreret for et svar, der bliver accepteret.
Og mange accepterede svar fra en "superbruger" er helt hen i vejret. Svaret bliver accepteret fordi "brugeren" har talt spørgeren efter munden.
Men, jeg tror, det er for stor en mundfuld for kandu at ændre det

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 10-08-11 15:22

Citat
Men, jeg tror, det er for stor en mundfuld for kandu at ændre det
Om du så blendede det og stak et sugerør i det, ville det være for stor en opgave for Kandu's højt besungne programmører

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-08-11 15:36

Citat
- Ikke godkendte 17941
- Godkendte 998
- Slettede 0

Kan du ikke lige forklare hvorfor det IKKE ser kønt ud "pifo"

Det ser da SUPER ud....

At få godkendt hvert 17ende kommentar på Kandu er da super

Skriver du hundrede kommentarer i et spørgsmål er det jo KUN EET der godkendes (hvis nogen overhovedet)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-08-11 15:39

Har de lært at stille deres ur?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-08-11 15:41

Nej, det har de ikke

Men det er jo også svært, når der er mere end 1 ur, der skal stilles.

Det er næsten som at være i "nulte" K

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 10-08-11 16:11

Det er nemmerli' rigtigt Ans...Et ur for hver bruger (skærm) hæhæhæhæ Sikke programmører...Whauuu

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 10-08-11 19:37

Citat
Hvordan sletter jeg annulerede spørgsmål??

hvorfor bekymrer du dig om det, ?

der er nogle få brugere her få KANDU.DK
som ser det som deres fornemmeste opgave at gøre andre opmærksom på
hvor mange annullerede svar de har på 'samvittigheden',..

det er en forbandet dårlig 'vane',....
det kan få andre til at tro man absolut skal godkende et svar,..
uanset det kan bruges eller ej,

det er helt forkert,.. det giver indtryk af at svaret altid er tilfredsstillende,.. helt skørt,..

hvis du vil undgå disse dumme bemærkninger,
der som regel kommer fra de samme brugere hver gang,

findes der en funktion der hedder "blackliste bruger" ,...
så er de udelukket fra at komme med dumme kommentarer, i dine spørgsmål,

de omtalte brugere bidrager alligevel yderst sjældent med noget brugbart,
normalt er det useriøs ævl og brok,.. som du sagtens kan være foruden, .......

det var meget bedre helt at afskaffe pointsystemet ..
så vil alle useriøse hurtigt forsvinde,

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 10-08-11 19:40

en statestik som :
Citat
- Ikke godkendte 17941
- Godkendte 998

er meget værre,..

det viser på at brugeren, helt har misforstået KANDU.DK,
at man absolut SKAL kommentere alt og alle,
hvis det ikke kan være med et brugbart svar,
så i det mindste med en masse ævl / brok,
for kommenteres,.. skal det for enhver pris,.. ..

Kommentar
Fra : Kayel

Dato : 10-08-11 19:42

ok... så tror jeg bare jeg holder mig til det konstruktive :D

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-08-11 19:48

Citat
en statestik som :

Citat
- Ikke godkendte 17941
- Godkendte 998

er meget værre,..

det viser på at brugeren, helt har misforstået KANDU.DK,
at man absolut SKAL kommentere alt og alle,
hvis det ikke kan være med et brugbart svar,
så i det mindste med en masse ævl / brok,
for kommenteres,.. skal det for enhver pris,..

Idiot

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 10-08-11 20:02

Citat
Idiot

Sørensen,... !

Nåå,.. den 'sad hva' ...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-08-11 10:20

Javel Sørensen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-08-11 16:47

Citat
Kayel

Dato : 10-08-11 13:00

--------------------------------------------------------------------------------
dvs. for at blive registreret i top10 brugere, skal man være superbruger?

Så blev Kayel også superbruger .... men der går et par år, før du er i top 10 , men blandt månedens bedste kan du komme selv med 10 point.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 03-09-11 14:29

Tak for svaret Dulcona.