/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan sletter man sin profil
Fra : jjbirk
Vist : 492 gange
100 point
Dato : 06-08-11 20:27

Hvor og hvordan sletter man sin profil her ??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-08-11 20:35

Det kan du ikke. Men du kan redigere i din profil, så du ikke får emails fra kandu.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-08-11 21:13

Du ka ikke slette din profil her, Ham der ejer Kandu får sponserpenge for hver eneste profil, så det gælder om at have så mange profiler som muligt. Derfor kan du ikke slette din profil.

Den vil være her for evigt, med mindre gør dig så upoppulær her så teamet sletter dig.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 06-08-11 21:18

Citat
Den vil være her for evigt, med mindre gør dig så upopulær her så teamet sletter dig.

Og så vil du være her alligevel jfr. ovenstående kommentar...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-08-11 22:03

Ha ha

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 07-08-11 02:29

Ved du hvad, jjbirk jeg syntes at du skal give det en chance mere, jeg kan godt se, at du har haft et mindre sammenstød med en der også efter min mening ikke svarrede, dig, som er ny bruger, med megen venlighed, men der var så også lige det der med en "spade" i dit svar der heller ikke var så pænt, så glem det , du har sikkert meget du kan bidrage og hjælpe os andre med og vi er mange der gerne vil forsøge at hjælpe dig med spørgsmål, som du måtte have. Det er faktisk et rigtigt godt sted, at stille sine spørgsmål om alt mellem himmel og jord, der er altid nogen, der ved noget om noget, så der er god hjælp at hente i Kandu.
Så bliv her og hjælp alle os andre med vores spørgsmål, vi vil hellere end gerne hjælpe dig med dine.
Jeg kan til sidst kun opfordre alle "kanduer" til at holde en god og venlig tone, ( hvad de flest også gør) der findes ikke dumme / skøre eller tossede spørgsmål, vi spørger for at få hjælp og er glade for alt den hjælp vi kan få, det er jo det Kandu handler om, så simpelt er det.
Mvh. gwh.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 08-08-11 08:52

du kan ikke slette din profil her, det er ligesom facebook & narkotika.

når du først har prøvet det en gang, er du afhængig resten af livet

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-08-11 09:55

Citat
det er ligesom facebook

Det passer så ikke.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-08-11 11:31

Teil har ret, på facebook kan du deaktivere din profil.