/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
slettes
Fra : mulle72
Vist : 425 gange
100 point
Dato : 04-08-11 11:55

jeg vil gerne slettes som bruger kan ikke se hvordan jeg gør det

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 04-08-11 11:58

Hej det kan ikke lade sig gøre her er du for evigt medlem. Du kan fjerne flueben i alt hvad du har tilmeldt dig så får du ingen mails fra Kandu
MVH chaufrat

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-08-11 12:19

Og hvorfor vil du slettes, du oprettede dig som medlem i går!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-11 12:33

Sikkert p.g.a.

http://www.kandu.dk/tip21728.aspx

Som tidligere skrevet, så kan du ikke blive slettet, men du kan redigere i din profil, så du ikke modtager emails fra kandu.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 04-08-11 13:48

Tja, her hænger vi på hinanden - på godt og ondt.

Den eneste måde at blive slettet på herinde, er hvis du gør dig så upopulær, at Kandu Blacklister dig!
Nå, det vil jeg nu ikke opfordre dig til, men slet flueben, så du ikke får mails herfra, og kig så forbi en gang imellem alligevel - her er også ganske hyggeligt

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-08-11 14:50

Citat
Som tidligere skrevet, så kan du ikke blive slettet,

Betragt det som en æres-medlemskab.

Finere kan det næsten ikke blive.

M.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-08-11 17:01

ta et kursus i dansk og
skriv noget fornuftigt næste gang

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 04-08-11 17:57

Hej Teil! Her et "g" som bør med i "ta" når du nu taler om bedre dansk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-08-11 19:50

Citat
Hej Teil! Her et "g" som bør med i "ta" når du nu taler om bedre dansk

Nej i daglig tale går det fint uden g

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 04-08-11 21:42

Ja! I daglig tale

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-08-11 14:35

Næ, mulle72. Dit tip om de syge hvalpe i ølgod vil til evig tid være forbundet til din profil..
Dejligt. Det irriterede mig, at det var skrevet som "tip", for så er man jo udelukket fra at kommentere.

De omtalte hvalpe kan ses her:

http://www.guloggratis.dk/dyr/hunde/hunde/pekingeser/annonce/11670596?imagepos=4#images

Tippet er her:

http://kandu.dk/tip21728.aspx