/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
fastespole hjul købes
Fra : ABsan
Vist : 549 gange
68 point
Dato : 31-07-11 13:34

Hej søger fastspole hjul.

Skriv hvilket hjul du har og pris på min mail

anders.bylov@hotmail.com

Sæt igang

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 31-07-11 14:37

Hvad hulen går det ud på???
Jeg har et Shimano med frontbremse til 199,- som det billigste og et Shimano til 4000,- som det dyreste samt et par stykker der imellem.
Det er vel afgørende hvad du skal bruge det til?? eller er der en skjult dagsorden?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-07-11 15:03

Citat
Jeg har et Shimano med frontbremse til 199,- som det billigste og et Shimano til 4000,- som det dyreste samt et par stykker der imellem.

Manden skal jo ikke bruge en cykel

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-07-11 15:17
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-07-11 15:51

Slet ingen der bruger ABU mere ?
http://www.abugarcia.dk/200.html

Jeg havde selv 2 ABU fastspolehjul i halvfjerserne, de første med bagbremse.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-07-11 16:02

Jo da, jeg har et ABU Record multiplikator hjul No. 1550,
jeg tror man kan kalde det et veteran hjul

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-07-11 17:51

Citat
jeg tror man kan kalde det et veteran hjul

Ja, jeg havde et par af de grønne Cardinal, de trak sgu mange torsk og rødspætter ind.
Min fader som jeg forærede mit grej i 94 gik ind i en butik og ville have en reservedel....og fik at vide at hjulene var penge værd.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-07-11 19:08

Ja havde man bare haft æsken, så kunne jeg få ca 1000,- for mit

Kommentar
Fra : ABsan

Dato : 31-07-11 21:59

Det er til en stang med kastevægt 20-60 gram, eller 50 til 100 gram.

Shimano er det jeg bruger nu. Men er også åben for andre.

Send en mail med navn, pris, kvalitet, størrelse.

Men skal mindst være spole til 150 meter flexline 0,25 mm

Min e-mail er forkert. Den rigtige er anders.bylov@gmail.com

Kommentar
Fra : ABsan

Dato : 31-07-11 22:21

Til dabj og Luffea

Skriv hvis i har noget til mail.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-07-11 22:34

Citat
Skriv hvis i har noget

Beklager, min far døde kort efter hvorefter min mor forærede det til en for mig ukendt person, og hun er også naturligt afskåret fra at svare nu.