/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan gør man?
Fra : supermusen
Vist : 539 gange
20 point
Dato : 29-07-11 12:52

Hej igen,
Jeg har lige endnu et spørgsmål til brugen af Kandu. Jeg sad og var ved at skrive i tekstfeltet, og så ville jeg indsætte et citat, men da jeg trykkede på den lille knap til dét, så blev alt det, jeg havde skrevet slettet? Jeg skrev så citatet ind og skrev min tekst igen, men da jeg så ville sætte et nyt citat ind, så blev det hele slettet igen

Hvad gør jeg galt? Jeg kan heller ikke skrive med fed skrift, for så sker der det samme.
hjæælp.....

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 30 point
Dato : 29-07-11 12:54

Brug IE, gætter på det FF du har brugt!

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 29-07-11 13:53

Samme problem har jeg, men jeg er på Mac og bruger Safari. De få gange, jeg er på Kandu med Internet Explorer, så oplever jeg ikke problemet. Jeg ved ikke, hvordan det er i FireFox?

Kommentar
Fra : akle

Dato : 29-07-11 13:53

supermusen
Det samme skete ved mig, og jeg bruge ikke IE, men Google Crome. Her har der aldrig været noget i vejen tidligere, så jeg gætter på det er en fejl, der skal rettes fra KANDUS' side.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-07-11 14:02

Brug Internet Explorer der virker det!

Firefox driller!

Hvis du bruger FF klik på Citat inden du skriver noget, skriv derefter imellem tags'ne

Godkendelse af svar
Fra : supermusen

Dato : 29-07-11 14:16

Okay, det prøver jeg. Tak for svaret Klaudi

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 29-07-11 15:05

Det er Kandu der lever i stenalderen, på trods af, at de påstår, at de har alverdens smarte programmører til rådighed. Det er sikkert en gl hulkort dame som laver deres system

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-11 19:21

Eller skriv [ citat] bla bla bla [/citat]

Som bliver til dette.
Citat
bla bla bla