/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TILLYKKE TAUNUSANDEN
Fra : Nordsted1
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 29-07-11 06:59

Tillykke med føs'dagen

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 29-07-11 08:07

tillykke også herfra

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-07-11 08:27

Tæ'lø'k mæ a daw

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-07-11 09:28

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 29-07-11 12:44

Tillykke med fødselsdagen

Herligt sommervejr- håber du vil nyde din dag.

hilsen Smuller54

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-11 19:44

stort TILLYKKE med fødselsdagen
Jeg håber du har en god dag med familie og venner fint vejr til din fødselsdag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-11 20:26

Fint vejr her smådrypper det

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 29-07-11 20:39

fuld sol det meste af dagen på sy´fyn-

lidt overskyet i eftermiddag. Men nu er skyerne næsten væk igen- men om lidt er solen også :)

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-07-11 20:51

Og et langt liv til dig...

Accepteret svar
Fra : taunusanden

Modtaget 100 point
Dato : 31-07-11 10:21

Tak rak skal i have

Det var en fantastisk dag, lykkedes at samle over 30 mennesker til grill og druk, vejret kunne ikke have været bedre

Bortset fra at septig tanken havde en lille strejke til sidst, så forløb festen efter planen igen og vi opførte os som en flok uopdragne teenagere
Det vidnede rodet efter festen så også på

En veninde havde taget kamera med, så der blev delt en masse dejlige afslørende billeder af os alle sammen på facebook

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 31-07-11 10:22

Hov, der skulle stå over 20 mennesker, heldigvis ikke 30

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-07-11 10:34

Tak for svaret taunusanden.Dejligt at få lov at slå sig løs, men måske ikke helt så rart dagen efter

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 31-07-11 10:52

Jeg var lidt træt, fik ikke sovet ret meget. 2 af dem der overnattede besluttede sig for at vi kunne ligge 3 i min seng, så der var knap så meget plads som ellers

Men ellers gik igår fint, dem der overnattede hjalp med oprydning og vi fik rundstykker.
Jeg døjer sjældent med tømmermænd

Og jeg blev inviteret med i en venindes nyindkøbte pool om eftermiddagen, rigtig afslappende i denne varme, så denne weekend kan jeg leve højt på længe