/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Ane Pedersen f. 1831 Hvem var ægtemanden
Fra : modersvilje
Vist : 848 gange
200 point
Dato : 27-07-11 19:29

Ane Kihl f. Pedersen 17. 9 1831 Præstø, Skibbinge
Hvem var hun gift med ?

Jeg har hende her:
Præstø, Baarse, Kalvehave, Kallehave Skoledistrikt, 20 - Et huus, 26, FT-1860, C7516
Navn:   Alder:   Civilstand:   Stilling i husstanden:   Erhverv:   Fødested:
Carl Kül   29    Gift   Møllersvend. Huusf      Kjøbenhavn
Ane Pedersen   29    Gift   Hans Kone      Skibbinge S
her er han som ugift
Præstø, Fakse, Fakse, Faxe by, Hovby mølle, 6, FT-1855, C9259
Navn:   Alder:   Civilstand:   Stilling i husstanden:   Erhverv:   Fødested:
Johan Frederik Conrad Vilhelm Arensborg Johannsen   51    Gift   møller, husfader.      Reerslev Sogn, Holbæk Amt.
Sophie Magdalene Sønderup   46    Gift   hans kone      Her i Sognet
Christian Theodor Jens Leon Johannsen   22    Ugift   barn      Her i Sognet
Christine Dorthea Johannsen   17    Ugift   barn      Her i Sognet
Julie Marie Johannsen   2    Ugift   barn      Her i Sognet
Ellen Kirstine Jørgensen   73    Enke   hans moder, skolelærerinde.      Mogenstrup Sogn
Carl Kyl   24    Ugift   møllersvend      Kjøbenhavn
+flere
her er hun igen:
http://www.politietsregisterblade.dk/index.php?option=com_sfup&controller=politregisterblade&task=viewRegisterblad&id=2075767&limitstart=0

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-07-11 19:57
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-07-11 21:04

Kihl er nok mere sandsynlig end Kyl eller Kühl

Præstø, Baarse, Kalvehave, Kallehave 40, 336 - F2, FT-1901,
Ane Kihl 1831 Fraskilt - Tilfældigt Arbejde Skibbinge Sogn, Præstø Amt

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-07-11 21:44

>Ane Kihl f. Pedersen 17. 9 1831 Præstø, Skibbinge

i dit link til politiets registerblade står der 17. 9 1832

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 27-07-11 22:11

Hej
Det jeg søger er:
Parret vielse, + 3 barnefødsler (jeg kan intet finde selv )
Håber på den måde at finde flere oplysninger om Carl Kihl/ Kyl/ Kiil/ Kül

MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 27-07-11 22:18

Prøv at tjekke om de skulle findes på www.aneopslag.dk

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-07-11 11:21

Her er nogle links som måske kan hjælpe dig,

http://www.cando.dk/Spg103520.aspx
http://www.rosekamp.dk/BLAA_Bog_1949/A/k.htm
http://www.myerichsen.net/p335.html
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/329201:Mennesker--Foedselsdag-i-morgen

ellers spørg den kendte psykolog i Roskilde Carl Kihl, måske kender han sin navnebror,
som han måske også er opkaldt efter?

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 03-08-11 09:41

Hej!
Så har jeg et barn, men det hjalp ikke meget på faderens navn

Præstø, Baarse, Kalvehave, Kalvehave, 54 - Huus - F2, 64, FT-1870, D4018
Johane!! Jensen 62 Enke Moder Fattiglem Kallehauge Sogn
Ane Pedersen 39 Gift Moder Fattiglem Skibinge Sogn, Præstø Amt
Ane Kirstine Kjels?? 8 Ugift Barn Kallehauge Sogn
(Kalvehave 1859-1864, opsl. 39)

MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-08-11 09:57

Ane er født i Skibbinge i 1831 og hedder rigtigt (gift) Kihl:

Præstø, Baarse, Kalvehave, Kallehave ['''' Kalvehave''''], 40, 336 - F2, FT-1901, Ane Kihl 1831 Fraskilt - Tilfældigt Arbejde Skibbinge Sogn, Præstø Amt

Måske kan det hjælpe dig videre...

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 03-08-11 10:21

hej
Det der har min interesser er manden!!!

Hvis han hedder Kihl, er han nok af min slægt,
hvis navnet staves på alle andre måder er det IKKE "mine"
og jeg kan glemme at om denne familie

MVH
Modersvilje

Annuller spørgsmålet
Fra : modersvilje

Dato : 10-08-11 19:37

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål