/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
sommerundervisning i matematik b i nordj~
Fra : majbritt05
Vist : 1764 gange
100 point
Dato : 20-05-03 15:28

hejsa

Er der nogen, som ved, om man kan få noget sommerundervisning i matematik b-niveau et sted i Nordjylland. Det er for at supplere min uddannelse op.

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 110 point
Dato : 20-05-03 15:48

Du kan supplere matematik og kemi eller fysik i sommerferien, hvis du har en gymnasial uddannelse, men mangler de rette niveauer.

Du kan supplere:

Matematik fra B- til A-niveau på 6 uger fra sidst i juni til primo august. Der afsluttes med en skriftlig og mundtlig eksamen.

Matematik til B-niveau på 6 uger fra sidst i juni til primo august. Der afsluttes med en skriftlig og mundtlig eksamen.

Kemi til B-niveau i løbet af 3 uger i august måned. Der afsluttes med en mundtlig eksamen.

Fysik til B-niveau i løbet af 3 uger i august måned. Der afsluttes med en mundtlig eksamen.

Fysik fra B- til A-niveau: i løbet af 3 uger i august måned. Der afsluttes med en skriftlig og mundtlig eksamen.

Hvis du ønsker mere information kontakt da "Studiekontor for Adgangskursus" på telefon 4525 5553 / 4525 5610 eller studievejledningen på telefon 4525 5633, e-mail: studvejl@adk.dtu.dk.

Download optagelsesskemaer til turbokursus her

eller som pdf-filer:

matematik B til A, matematik B, fysik B til A, fysik B og kemi B.
http://www.adgangskursus.dtu.dk/turbokursus.htm

prøv at se om det var noget..
Mvh christina

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 20-05-03 18:05

Tak, det ser fint ud

Men det er jo i Lyngby - findes der ikke noget her i det Nordjyske?

Godkendelse af svar
Fra : majbritt05

Dato : 04-07-03 10:42

Tak for svaret skingur.
Jeg fandt et sommer-turbo-kursus på aalborg universitet.