/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvilken protokol og serveradresse bruges
Fra : tante2
Vist : 597 gange
80 point
Dato : 14-07-11 21:55

Kan nogen hjælpe mig med, hvad jeg skal skrive i mit FTP-program under protokol og serveradresse.
Jeg har en hjemmeside (http://laila_valbjorn.homepage.dk) men det er længe siden jeg har kunnet uploade noget nyt til den.
Den er oprettet med domæne get2net, som så blev overtaget af tele2, som nu er overtaget af Telenor.
Nu har jeg så mistet overblikket over, hvad jeg overhovedet skal logge på med, når FTP-programmet vil have en protokol + en serveradresse, for jeg har brugernavn og adgangskode.

Hilsen
Laila

Kommentar
Fra : transor

Dato : 14-07-11 23:06

Det er Telenor, som driver systemet nu, så det er også kun telenor, som kan fortælle dig ,hvordan du kommer i forbindelse med siden. Det kan være svært for ikke at sige umuligt at få support hos telenor for gamle produkter overtaget fra andre.
Jeg har også nogle gamle tele2 produkter, som stadig virker, men som jeg ikke kan ændre på eller finde support for hos telenor.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-07-11 07:29

http://laila_valbjorn.homepage.dk/

Så kan man se siden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-07-11 00:32

ftp://laila_valbjorn.homepage.dk

Kommentar
Fra : tante2

Dato : 16-07-11 19:31

Tak for jeres svar, selvom det ikke lyder opmunterende.
Hvis jeg så er nødt til at flytte min hjemmeside til et andet hostingsted, kan I så anbefale et andet sted ?

Hilsen
Laila