/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
At finde ændringer gemt i Word
Fra : tinsoldat01
Vist : 340 gange
35 point
Dato : 13-07-11 10:29

Hej
Jeg har arbejdet på et dokument i Word hele dagen. Jeg har gemt et par gange manuelt. Så begyndte min computer at drille - den startede ny winduer uden at jeg kunne stoppe det. Jeg kunne i øvrigt heller ikke kontrolere cursoren . Word lukkede ned og det eneste jeg kunne finde da jeg åbnede Word igen var my gamle dokument fra dagen før uden de ændringer jeg (troede) jeg havde gemt.
Er der nogen der har forslag til hvordan jeg finder frem til det sidst ændrede dokument?
På forhånd tak.
Venlig hilsen
Christian

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-07-11 11:01

Når jeg søger i hjælpemenuen i word skriver den følgende---- men har du ikke fået gemt det rigtigt, så er det gået tabt

Citat
Søge efter en fil
Du kan søge efter titlerne, indholdet eller egenskaberne for Microsoft Office-filer, Microsoft Outlook-elementer og websider.

Klik på Filsøgning i menuen Filer.
Benyt en af følgende fremgangsmåder:
Søge efter en fil eller et Outlook-element, der indeholder en bestemt tekst

Du kan søge efter en fil eller et Outlook-element, der har tekst i titlen, indholdet eller egenskaberne.

Skriv den tekst, der skal søges efter i Office-filerne, på websiderne eller i Outlook-elementerne, i boksen Søg efter tekst.
Tip!

Skriv et spørgsmålstegn (?), der repræsenterer ét enkelt tegn i søgeteksten, eller skriv en stjerne (*), der repræsenterer forskellige tegn. S?t finder f.eks. "sat" og "sæt", mens s*d f.eks. finder "sad" og "send".
Bemærk! Windows Indekseringstjeneste (hurtig søgning) understøtter brug af jokertegn i forbindelse med søgninger på filnavn.

Brug en søgning på naturligt sprog, når du søger efter Outlook-elementer. Søgning ved hjælp af naturligt sprog understøttes kun i engelske versioner af Microsoft Office 2003.
Marker et eller flere drev, mapper, websteder eller Outlook-postkasser i boksen Søg i for at begrænse, hvor der søges. Marker Overalt for at søge overalt.
Marker de typer elementer, der skal søges efter, i boksen Resultaterne skal være, for at begrænse typerne af søgeresultater. Marker Alt for at søge efter alle typer filer, websider og Outlook-elementer.
Klik på Søg.
Søge efter en fil eller et Outlook-element baseret på en eller flere egenskaber

Klik på Avanceret filsøgning i opgaveruden Almindelig søgning.
Skriv et eller flere søgekriterier.
Sådan gør du

Vælg en egenskab på listen, eller skriv et egenskabsnavn i boksen Egenskab. Dialogboksen Egenskab viser de egenskaber, som er tilgængelige i det dokument, der aktuelt er åbent.
Vælg en betingelse på listen, eller skriv en betingelse i boksen Betingelse.
Skriv værdien, der skal associeres med betingelsen, i boksen Værdi.
Hvis der findes et søgekriterium i forvejen, kan du klikke på Og og tilføje et kriterium, der foruden det tidligere kriterium skal være sandt. Klik på Eller for at tilføje et kriterium, der er tilstrækkeligt uanset det tidligere kriterium.
Klik på Tilføj for at tilføje søgekriteriet.
Bemærk! Knappen Tilføj er kun tilgængelig, hvis værdien er gyldig for betingelsen eller egenskaben.

Marker et eller flere drev, mapper, websteder eller Outlook-postkasser i boksen Søg i for at begrænse søgningen. Marker Overalt for at søge overalt.
Marker de typer filer, websider og Outlook-elementer, der skal søges efter, i boksen Resultaterne skal være for at begrænse typerne af søgeresultater. Marker Alt for at søge efter alle typer filer og elementer.
Klik på Søg.
Foretag en eller flere handlinger med elementerne på listen i opgaveruden Søgeresultater.

Placer musemarkøren over elementet for hurtigt at få vist dets egenskaber.

Klik på et element for at åbne det i den tilhørende standardeditor.

Klik på kommandoknappen efter elementet, og vælg derefter Rediger med program for at åbne et element i et Office-program.

Klik på kommandoknappen efter elementet, og vælg Åbn i browser for at få en webside vist i en browser.

Klik på kommandoknappen efter elementet, og vælg Ny fra denne fil for at oprette et nyt dokument baseret på det markerede element.

Klik på kommandoknappen efter elementet, og vælg Kopier kæde til Udklipsholder for at kopiere et hyperlink til det markerede element til Udklipsholder.

Klik på kommandoknappen efter elementet, og vælg Egenskaber for at få vist alle et elements egenskaber.

Søge efter en fil fra dialogboksen Åbn

Kommentar
Fra : winetaster

Dato : 17-07-11 09:37

ser med...