/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
God gedde sø nær Aalborg?
Fra : havbasse
Vist : 3111 gange
25 point
Dato : 19-05-03 19:24

Hej

Er der nogen der kender en god gedde sø nær Aalborg?

Hilsen Havbasse.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 19-05-03 23:57

hvad med snæbum eller kongsvad?
se oversigten her: http://www.sportsfiskeren.dk/info/fiskevand/nordjyllands_amt/
søg "gedde".
mvh Christina

I søen:
Fiskekort til søen. Dagskort: 40 kr. Ugekort: 200 kr. Årskort: 400 kr.
både kan lejes hos flere lodsejere for 50 kr. pr. dag
I søen findes gedder, aborrer, ørreder, sandart, ål og skaller.
Største gedde fanget i søen: 12,5 kg.
Det er nu konstateret at der er suder i søen. I en ruse er der fanget 2 flotte suder, den største ca.1 kg.
Der er nu udsat 400 ørreder i søen.
Fisk fanget i Snæbum Sø

http://www.snaebum.dk/fisk.htm

Kongsvad Mølleå
Strækningen går fra vest for Glenstrup Sø og ca. 500 meter nedstrøms. Bemærk at ålefiskeriet er forbudt i åen.

Kørselsvejledning
Ad vej E45 (Århus-Ålborg) mod Ålborg. Ved Hobro drejes af ved afkørslen mod vej 180 (Randers-Hobro). Drej til venstre mod Hobro/Glenstrup. Kør ca. 500 m hvor der drejes til højre ad vej mod Glenstrup sø. Fortsæt ned til krydset hvor fiskestrækningen ligger.

http://www.sportsfiskeren.dk/info/fiskevand/

Kommentar
Fra : havbasse

Dato : 20-05-03 07:31

Den skal helst ligge lidt nærmere!!!

Kommentar
Fra : flondi

Dato : 24-07-03 20:40

du kan prøve kraghede sø cirka 20,km fra aalborg der er abborrer gedder ål skaller der er også øster hornum sø der er gedder abborrer ål og der er dybvad sø den er god der er gedder abborrer ål kender mange flerer søer sådu kan barer spørge hilsen flondi

Kommentar
Fra : havbasse

Dato : 31-07-03 12:57

Kender du en lille bitte mose eller sø der fuldt med gedder?

Kommentar
Fra : jagge

Dato : 16-01-04 16:26

jae....det gør jeg da. men jeg røber ikke hvor. håber du forstår. har prøvet at give et tip til en bekendt, og nu 3år efter flyder der med øl/sodavands dåser - flasker - chipspapir - McDonald affald mm. og der er stort set ikke flere fisk at fange, surt. så det er slut. men kik på et godt detaljeret kort, og find dig nogle "vandhuller". prøv dig frem. knæk og bræk Mvh Jagge