/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Java vil opdatere, kan jeg være sikker ?
Fra : smuller54
Vist : 974 gange
100 point
Dato : 18-06-11 18:42

hej
Jeg bliver lige lidt usikker på dette:

Nu beder Java mig om at opdatere, iconet er orange, - hvad skal jeg kigge efter for at sikre mig, at det er den rigtige ?
mvh Smuller54

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-06-11 18:45

Mit JAVA har forbud mod at opdatere...
Men afinstaller det gamle og hent det sidste nye fra deres hjemmeside,
andet turde jeg ikke gøre.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-06-11 19:44

Hvorfor ikke leve lidt farligt.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 18-06-11 19:47

Citat
Hvorfor ikke leve lidt farligt.

jamen kære Teil, så havde jeg jo slet ikke stillet spørgsmålet

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 18-06-11 19:56

Java skal opdatere og er du usikker på den meddelelse du får, så gå ind på http://www.java.com og klik på Do I hava Java, så du besked på om du har nyeste version og link til at hente hvis den skal opdateres.
Har du hørt om Heimdal? Et lille gratis program som holder øje med nogle vigtige programmer på din Windows computer og opdaterer dem hvis der er nye versioner:
http://www.csis.dk/da/private/heimdal/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-06-11 20:02

Gør som nomore skriver, slet java manuelt og hent nyeste java

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 18-06-11 20:03

Tak for svaret o.v.n..

så er jeg opdateret

tak for hjælpen

mvh smuller54

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-06-11 20:05

Selv tak - at slette Java manuelt er slet ikke så ligetil som det kan lyde, Java er gemt flere steder på computeren

Kommentar
Fra : webm

Dato : 18-06-11 20:11

Citat
at slette Java manuelt er slet ikke så ligetil som det kan lyde, Java er gemt flere steder på computeren

Næh, man bruger bare http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
så er den ged barberet...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-06-11 20:22

Citat
Selv tak - at slette Java manuelt er slet ikke så ligetil som det kan lyde, Java er gemt flere steder på computeren

Så er der JO flere?

spørgsmål til de kloge hoveder her-inde / ikke...

Citat
Næh, man bruger bare http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
så er den ged barberet...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-06-11 20:23

Citat
at slette Java manuelt er slet ikke så ligetil som det kan lyde, Java er gemt flere steder på computeren

Pis og papir, man sletter da bare i Tilføj/fjern prorammer, eller med Revo!

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-06-11 20:24

burde være en GED
men den kom ikke så heldig - fra et møde med GUD

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-06-11 20:25

Smutter, inden der går GED i denne tråd = også

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 18-06-11 20:29

og jeg får altså slet ikke mail, med alle de sidste kommentarer- bare så I ved det - sådan er det på kandu.dk

når spørgsmålet er afsluttet- kommer der ikke flere mail til mig, men fortsæt bare