/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
overføre sms til PC
Fra : lham
Vist : 1555 gange
100 point
Dato : 14-06-11 07:20

Hvordan overfører jeg SMS modtaget på min mobil ved at sende det til min PC trådløst så jeg har SMS der for arkivering/redigering.
? et program
win XP sp3 home edit.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-06-11 07:31

bluetooth

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-06-11 07:32

Gå ind på mobilproducentens hjemmeside og hent et program til computeren.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 14-06-11 07:36

Min mobil er "Antik"
Sony Erikson 751 i
Jeg vil bare gerne kunne trykke videresend og det så kommer "ind " på min PC

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-06-11 08:49

Du kan ikke bare sende dine sms'er til din computer, du bliver nød til og installere Sony Erikssons PCsuite for at kunne gemme sms'erne på dine computer.

Du kan hente programmet på denne her side, men det kan godt være dine mobil er for gammel.
http://www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads/detailed/pcsuite?cc=gb&lc=en

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 100 point
Dato : 14-06-11 09:28

Sms er for mobilnettet. Der er din computer jo ikke. Har din computer et tlfnr ???
Der er udbydere af mobil med web sms tjeneste til afsending, men jeg har aldrig set modtagelse

Kommentar
Fra : lham

Dato : 14-06-11 10:12

Jeg har engang prøvet med at installere noget fra SonyErikson, men det var noget md kabel nødvendigt og der skulle synkroniseres , det medsync. lykkedes ikke.
Kan man ikkesend SMS til ens Skype konto ?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 14-06-11 11:55

Citat
Min mobil er "Antik"

Har selv et par ældre sager MIN: 10 år gamle
og de kan da sende en mail (når man vælger måden beskeden skal sendes på),
altså burde du kunne sende dem som en mail til dig selv

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-06-11 16:27

Brug MyPhone Explorer nu du er så heldig at have en Sony Ericsson, den kan gemme dine SMSer i en tekstfil som du kan åbne med dit Office program, programmet er gratis: http://www.fjsoft.at/en/

Kommentar
Fra : lham

Dato : 15-06-11 06:59

Mig bekendt kan min mobil slet ikke bruges til internet.

OVN
så vidt jeg kan seer det program du linker til noget med Android og blåtand-det var næppe opfundet da min mobil kom til verden.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-06-11 15:35

Det der står om Android og bluetooth er at der er rettelser i version 1.8.1 så den kan bruges til Sony Ericsson telefoner med Android og bluetooth næsten uden problemer, prøv nu programmet før du dømmer, du vil helt sikkert blive glad for det, jeg bruger kabel mellem min gamle SE telefon og computer men du kan også bruge blåtand hvis du har det på telefonen, du vil jo gerne sende trådløs så hvad har du tænkt dig hvis ikke du vil bruge blåtand

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 30-08-11 06:32

Tak for svaret transor.
Jeg har rodet med nogle af de foreslåede prg /links, men kan ikke få det til at virke.
Er nok blevet for gammel, men vil ikke bruge mere irritationstid på det.
Tak for alle indlæg.