/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Pinsetråd
Fra : pifo
Vist : 1155 gange
300 point
Dato : 12-06-11 21:35

Jeg tænker lige at følge op på o.v.n's gode idé fra sidste weekend med en snakketråd. Jeg har også et par points, jeg må af med

Hvad render I og laver her i pinsen? Ser pinsesolen danse? Går I til karneval eller luger I i haven?
Selv har jeg reddet mig en gigant forkølelse (måske iblandet lidt pollenallergi), så jeg er fyldt med snot og selvynk.

Jeg trænger derfor til opmuntrende ord, en god historie, lidt fis og ballade, eller måske bare en lidelsesfælle?

Fyr løs

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-06-11 21:54

Vi har haft en fem-årig barnebarn,på besøg.Skal hjem i morgen. Været ved havet.Haft hende med til fodbold turnering.Et andet barnebarn spillede.

Der skal ske noget HELE TIDEN.Jeg snyder mig ind i min "hule" til PC`en,for at få en pibe tobak.Men to min. efter lyder det:Farfar,hvor er du.Så må jeg lægge piben, og igang igen,med sippetov m.m.Så vi er efterhånden godt slidte.Men dejlig er hun sgu.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-06-11 22:05

Og så var der historien:Nu ved jeg ikke hvilken kategori,du kunne tænke dig???
Denne her er rimelig stueren,til gengæld er den lang:

Hun tilbragte den første dag med at pakke alt ned i kasser. Anden dag kom flyttefirmaet og hentede det hele.Tredje dag satte hun sig for sidste gang ned ved det skønne spisebord,tændte et par levende lys, satte noget god musik på og spiste en stor portion friske rejer, lidt russisk kaviar og drak en flaske Chardonnay.Da hun havde spist, gik hun rundt i hvert eneste rum og stoppede rejerester ind i enderne på alle gardinstængerne! Så gjorde hun køkkenet rent og forlod huset.
Da manden kom tilbage til huset med sin nye kæreste, var de første dage præget af lutter lykke og glæde. Så begyndte huset så småt at lugte. De prøvede alt – støvsugede, vaskede, luftede ud.
Ventilationskanalerne blev tjekket for at finde eventuelle døde mus og rotter, tæpperne blev renset, og duftblokke og luftfriskere blev hængt op overalt.
Skadedyrsbekæmpere blev hidkaldt og iværksatte gasbekæmpning af lugten, og det betød at det lykkelige par måtte flytte ud i nogle dage.Til sidst blev de gamle stråtapeter revet ned og erstattet med papirtapet. Intet hjalp! Vennerne holdt op med at komme på besøg.Håndværkere og andre arbejdere gjorde alt for ikke at komme til at arbejde i huset.Hushjælpen sagde sit job op.
På et tidspunkt kunne de heller ikke selv holde stanken ud, så de besluttede sig for at flytte.En måned senere havde de endnu ikke fået solgt huset, selv om prisen nu var
halveret.
Rygterne gik, og ejendomsmægleren holdt op med at svare på deres opringninger. Til sidst var de nødt til at optage et stort banklån for at betale for et nyt hus.
Eks-konen ringede til manden og spurgte hvordan det gik. Han fortalte hende hele historien om det rådnende hus.
Hun lyttede medfølende og sagde, at hun savnede sit gamle hjem forfærdelig meget og at hun godt kunne tænke sig at købe huset tilbage. Manden var sikker på, at eks-konen ikke vidste hvor galt det stod til, så han gik med til at sælge huset til hende for en tiendedel af markedsprisen. På betingelse af, at hun skrev under på kontrakten samme dag. Det sagde hun ja til.
En uge senere stod manden og hans kæreste i huset for sidste gang - de lo lykkeligt. De var lettede, da flyttefirmaet kom og hentede alle deres ting for at køre dem til det nye hus. inklusive gardinstængerne…!

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 12-06-11 22:15

Nu skal jeg ikke lave noget i Pinsen, men vil også bidrage med en lille historie - God fornøjelse

På hytteferie i Tyskland.
Fru Jensen skulle på hytteferie i en lille by i Tyskland, og skrev derfor til bureauets direktør for at høre om der var W.C. tilknyttet hytten i skoven.
Direktøren spekulerer længe over, hvad de 2 bogstaver stod for, men kom til det resultat, at det måtte være ”Wald Capelle” hvilket betyder skovpavillo, og sendte derefter følgende skrivelse.

Højtærede frue.
Angående W.C. skal jeg oplyse, at der findes et særdeles idyllisk et, der er kendt for sin smukke udsigt kun en ½ times gang fra hytten. Der er åbent 2 gange om ugen, Torsdag og Søndag, og vi anbefaler at komme i god tid, da der altid er stort besøg.
Dog må vi oplyse at der foruden 100 siddepladser, findes talrige ståpladser når vejret er godt, sætter mange gæster sig i selve skoven.
Der findes læsestof på stedet, og om Søndagen går det særlig livligt til, idet alt da sker til musikledsagelse.

Med højagtelse og på gensyn
Direktøren.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-06-11 22:21

Du får lige et par "små",så skal jeg nok stoppe:

Manden og en ven kommer hjem fra bytur.De lister gennem soveværelset til køkkenet for at få en øl. Vennen: Der ligger en fyr i sengen hos din kone!!!. Manden:Schyyyyyy, jeg har kun 2 øl.....

Manden lå på sit dødsleje, da han mærkede den dejligste duft af nybagt kringle. Med de sidste kræfter slæbte han sig ud i køkkenet. Men netop som han skulle til at nappe et stykke, råbte konen: fingerne væk, det er til begravelsen.

En sømand kom op til kaptajnen og spurgte: "Hvad skal vi gøre med den blinde passager som vi har fundet på toilettet?" - "Smid ham over bord!" råbte kaptajnen. Sømanden gik, men kom tilbage 10 minutter efter, og spurgte kaptajnen: "Hvad skal vi så gøre med førerhunden?"

Fru Jensen besøger sin mand i fængslet: -Hvordan klarer du dig økonomisk, spørger manden. -Jo tak, det går fint, jeg har jo dusøren!

Mosebaek.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 12-06-11 22:31

Jeg ser det for mig: Mosebaek med piben i mundvigen, mens han hopper i sjippetorv med lillepigen
Det lyder under alle omstændigheder som om I hygger jer gevaldigt. Jeg er desværre ikke selv "bedste" endnu, men jeg håber bestemt den dag kommer
Børn er en gave - Børnebørn, en velsignelse

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-06-11 22:41

Citat
Børn er en gave - Børnebørn, en velsignelse

Det har du helt ret i.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-06-11 22:43

Hov, er't pinse?

Fordel: Der er ikke det rend ud og ind ad gangdøren og op og ned ad trapperne - med eller uden høje platou-sko, som vakler ned fra 5. sal, før de rammer gangdøren

Farfar Mosebaek - du er en heldig kartoffel! Tænk på al den motion, du får

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-06-11 22:52

Citat
Farfar Mosebaek - du er en heldig kartoffel! Tænk på al den motion, du får

Øhhh...pyyyha,jeg mener nu nok,lidt mindre kunne gøre det.
Men når jeg kigger fra hagen og nedad,er der noget der fortæller mig,at jeg nok burde fortsætte
med s(j)ippetovet.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-06-11 23:22

Citat
så skal jeg nok stoppe

Jaja,man har jo et standpunkt...... men nu går jeg til ro...... skal være klar til morgendagens anstrengelse....... ved hun vækker mig,senest kl. 7.
------------------------------------------------------------------------------------
Danskerne undrer sig over, at muslimerne har så mange børn. Til gengæld undrer muslimerne sig over, at danske børn har så mange forældre...

BESKED FRA: dating.dk... Din profil har stadig ikke givet resultat... Skal vi prøve at fjerne dit billede..?

To mænd sad på en bænk i solen og kiggede på byens liv. - Se den skøre kat, sagde den ene. - Som den flintrer fra det ene hus til det andet!- Den er ikke spor skør, sagde den anden. - Den er lige blevet kastreret, og nu løber den rundt og melder afbud!

Den store, grove fyr trampede den lille mand hårdt over tæerne. Den lille blev hidsig og spurgte. - Gjorde De det med vilje eller for sjov? - Med vilje! grinede den store.
- Det var godt, svarede den lille. - Jeg kan nemlig ikke lide, at man spøger med den slags!

De sad hjemme og kiggede i en gammel lægebog. Manden sagde: - Jeg tror sør'me, jeg har malaria! - Såe, du har da ikke klaget over nogen symptomer før... - Nej - men der står her, at i begyndelsen mærker man ikke noget!

Goodnat, Mosebaek.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 12-06-11 23:24

mosebaek; inklusive gardinstængerne, åh jeg er bare heeelt færdig.
og kigge fra hagen og ned. har du aldrig tænkt på at kigge opad? løft dit hoved du raske gut.
go pinserest.
moster: de der plateau sutter, er det sammen med indehaveren, eller har de deres egen vilje?
og ved du hvad, du er lige så heldig som mosebaek - du har jo mig, du ved det bare ikke.
aase

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 12-06-11 23:31

Citat
Børn er en gave - Børnebørn, en velsignelse

Nemlig . Og havde jeg vidst, at børnebørn var så sjove, ville jeg have fået dem først .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-06-11 23:34

Her er så ikke så meget at bidrage med (endnu) men jeg hørte en i går og den bliver jeg nødt til sende videre: Manden var lige blevet skilt fra konen og blev nødt til at købe en gps, han kunne ikke undværre snakken om hvor han skulle køre og hvor horvdan han ikke måtte køre.
Ellers har der været total afslapning ovenpå en ekstrem hård uge selv lørdag skulle jeg afsted i 7 timer, her i aften var jeg inviteret ud at spise så maden slap jeg nemt om ved, nå lidt glæde får jeg vel for besværet, det luner på bankkontoen i morgen er der planlagt at ordne lidt i haven hvis jeg når det før den lovede regn kommer:
http://youtu.be/V8x_uE-5v6g

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-06-11 23:40

Jeg har klippet et par buske ned i dag, skal ingen pinsefrokost have, men til barnebarns 3 års fødselsdag i morgen. Og det var så den pinse.

Men masser af rent vaske og strygetøj.

Hvor er det heldigt at vi er så gamle at vi ikke (aldrig mere) skal på arbejdet på tirsdag. For så kan vi få vores pinsefrokost.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-06-11 23:42

Hvilken pinse ?

Jeg har pådraget mig en "frossen skulder"........ statan og helvede, sidste gang gik jeg med en totalt uarbejdsdygtig arm i 8-9 måneder.
Nogen der har en skarp økse ????

Matros Jensen stod på dækket på torpedobåden og røg hvad der var forbudt, da kaptajnen kom gående vippede Jensen smøgen ind i munden.

- Øøh, Jensen, De ryger vel ikke på vagten ?
- Ej, Hr. haphajn, ej iser hokolade.
- Jeg synes at det ryger ud af Deres mund !!!
- Et er hogehoholade Hr. Haphain.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 12-06-11 23:51

Og manden har surmulet lige siden kl. ca. 5 min i 16.00, lørdag, da Tom K´s bil røg af banen i Le Mans. Og helt galt har det været , fordi ingen danskere gennemførte det "spændende" racerløb .

Meget hykli Pinse .

God bedring Pifo

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-06-11 00:04

Krydstogt skibet sejlede forbi en øde ø inde på standen stod en mand i pjaltet tøj og vinkede, en af passagererne spurgte om hvorfor de bare sejlede videre, åh tag dig ikke af ham, han er bare meget glad for at se os han vinker helt vildt hver uge når vi sejler forbi

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-06-11 00:34

To skibe mødtes på åbent hav og prajede hinanden.

- Har I nogen damer ombord ?

- Nej, men vi har en tandløs kok.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 13-06-11 07:10

Citat
Nemlig . Og havde jeg vidst, at børnebørn var så sjove, ville jeg have fået dem først .

ho ho ho

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 13-06-11 07:15

Vi fortsætter tråden lidt endnu. I dag står den på rengøring, rengøring og atter rengøring. Nogen, der skal noget mere interessant end mig???

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 13-06-11 08:17

For hulen Pifo. Det er da ganske ukristeligt at pukle sådan på en højhelligdag . Men dit helbred må være blevet bedre, siden du gider . Jeg skal skutte lave en ski. Kun afslapning, afslapning og afslapning, for manden er ikke mere .

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 13-06-11 08:37

Gider og gider.. hmm, det er nok lige at overdrive....
Jeg gider ikke en hujende fi...

Men vasketøjsbunken og støvet vokser gevaldigt, så før støvmiderne ser deres snit til at lave etagebyggeri i mine stuer, så er der vist ingen vej uden om.

Godt at manden er i humøret, så du kan slappe af Majormajor, jeg vil sende dig en tanke, mens jeg ligger på mine blodige knæ og skurer gulv med mine opløste runkne hænder og gi'r det så meget knofedt, at det må være slankekur nok for den næste måned. og mens jeg hoster, som en anden storryger, og næsen stoppes til, glæder jeg mig over, at jeg kan mærke min krop, for så er jeg da i live..... Hurra!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 13-06-11 11:03

jeg har lært en del i pinsen ...for

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 13-06-11 11:04

hovsa uheld, vender tilbage

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-06-11 11:11

Slapper af og læser en god bog inden vi kører til børnefødselsdagen

Og den bog er spændende, kunne godt finde på at blive hjemme og bare læse og læse.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 13-06-11 11:19

Hej herfra til en sen pinse !
Den med gardinstængerne bliver sværd at slå, den var da god.
Der er imidlertid også noget som jeg er virkelig god til nemlig "oversprings handlinger"
Jeg har en aftale med en brændestak men det må vente.
En mand var ude på landet, for at lufte sin nye bil Havde kørt et godt stykke tid da bilen satte ud.
Trillede så ind til siden. Ud stod manden,så sig lidt om og konstaterede at han holdt ved siden af en mark hvorpå der gik to heste. Nemlig en hvid og en sort.
Fik åbnet kølerhjælmen og så lidt opgivende på alt den mekanik der er i sådan en.
I mellemtiden var den sorte hest kommet til stod og betragtede mandens hjælpeløshed, og sagde så.
Såhvidt jeg kan se, er den ene ledning til strømfordeleren faldet af hr.
Manden så sig forviret omkring,havde ikke bemærket personer i miles omkreds.
Chokket og forviret fik han kablet på igen.
Derefter gik turen i rasende fart ned til den nærmeste by, ind på en bodega for at få sig en opstrammer. Her berettede han over for tjeneren hvad han havde været udsat for, en hest der kan tale. Tjeneren og de øvrige gæster grinede højlydt af mandens beretning.
Jaja sagde den ene af gæsterne så, du kan da være glad for at det ikke var den hvide hest.
Den har ikke forstand på biler.

Højris

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 13-06-11 11:53

Hvad læser du, Granner??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-06-11 12:43

Citat
I dag står den på rengøring, rengøring og atter rengøring. Nogen, der skal noget mere interessant end mig???
JA den er ikke svær at slå i dag står den på afslapning og endnu mere afslapning, regnen kom (heldigvis) før jeg fik trukket æ gid ud - oversæt lige den

heromkring hvor jeg bor udtales geden (en ged i flertal) æ gid og så er det jo ikke så svært at gætte sammenhængen mellem ikke at gide og at trække æ gid frem

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 13-06-11 13:56

I dag skal jeg havde fodret mine slanger, de ser længselsfuldt efter mig når jeg går forbi, og håber der er en rotte på vej, så det vil jeg nusse lidt med i dag.

Og så forresten - tak for alle de herlige historier, jeg har været helt væk af grin.

Fortsat god Pinse (det der er tilbage) allesammen.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-06-11 14:47

Så kan jeg slappe af igen.Dejligt at se hendes gensyn med lillebror.

Nåmen,jeg ved ikke om jeg skal belemre tråden,med et par stykker mere:

Ægtemanden ringede hjem fra arbejdet,og stuepigen tog telefonen:-Må jeg tale med min kone ? spurgte han.-Hun ligger oppe i soveværelset med en fremmed mand.-Det var pokkers.Vil de ta`mit jagtgevær og gå op og skyde hende.-Ja,det skal jeg gøre. Der lød et brag og stuepigen vendte tilbage til telefonen og sagde:-Nu har jeg gjordt det,hvad skal jeg gøre af liget ?-Smid hende i svømmepølen. - Jamen vi har da ingen svømmepøl her.-Ingen svømmepøl...? Nå,så må jeg
have fået forkert nummer.Undskyld...!

Præsten og gamle fru Jensen stod og snakkede efter gudstjenesten: --Nå,fru Jensen,hvordan går det så.?---Åh jo,hr.pastor.Det går da,men der er jo blevet noget stille efter at guldfiskene døde.

-Nu er du jo fuld igen sagde præsten bebrejdende,da han mødte Jens på vej hjem fra kroen.Har du aldrig tænkt på at forbedre dig? -Det er for sent hr.Pastor.-Det er aldrig for sent Jens. -Nå,så venter jeg lidt endnu.

Gamle Amalie sad i toget fra Ålborg til København,hvor hun skulle møde sin ungdomskæreste.Hun sagde til en yngre dame i kupeen:-Jeg har skrevet til Alfred som jeg ikke har set i 40 år,at jeg nu er gammel,rynket og uden tænder.- Men de har da en tand i munden,sagde den unge dame. - Ja,men det skal være en overraskelse.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 13-06-11 19:58

så ku hu vær der.
selv om jeg har nydt hver en historie og skraldgrinet, kan jeg ikke selv fortsætte i samme genre -desværre. i stedet lidt om fordomme (mine egne). i lange tider har jeg troet, og selvfølgelig uden at vide det mindste om det, at ældre handicappede var en flok dystre, alvorlige kedeafdet personer.
nu er jeg selv havnet i den gruppe. mit kroniske handicap vil jeg gerne overlade til den første, som byder, MEN
jeg har da næsten aldrig haft det så skægt som nu. der er en varme og munterhed imellem os, som mødes 2 gange ugentlig til genoptræning. vi taler meget kort om, hvad der plager os, derefter er det slut på klagesangen, som bliver overtaget af muntre smådrillerier, vittigheder så tårerne triller alt imens vi knokler afsted på de elendige maskiner.
jeg håber ikke, at tråden for en kort stund blev ødelagt, men jeg måtte fortælle om min glæde ved livet. trods alt.

aase

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 13-06-11 20:10

Aase, du ødelagde bestemt ikke tråden. Jeg har faktisk ofte oplevet at folk med en eller anden form for handicap var meget mere livsglade end os, der faktisk burde værdsætte det gode helbred og alt hvad det fører med sig.

Dejligt at du og andre, trods jeres handicap, kan skraldgrine og bare have det herligt sammen
Bevar det gode humør - det virker helbredende

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 300 point
Dato : 13-06-11 21:03

Klippet egne hække - klippet fars og mors hække, slået deres græs - tænker på hvornår svigerfars hække skal klippes og hans græs skal slås igen igen...Men så i dag har jeg og hustru kørt 45 kilometer fra Brønshøj til Dragør und zuruck med frokost - smørrebrød, øl og snaps - med havudsigt - og man slapper af i armene fra hækdimsen og samtidig får man rørt stængerne plus at man mærker forskel på hoved og r.. godt at man er kontormand og skal sidde roligt de næste dage og at helligdagene er slut....gode gamle herdag

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 13-06-11 21:16

altså ziggy, hvis du løber tør for hæk, du kan klippe, så sig bare til. Her kunne godt blive nogle meter til dig

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-06-11 22:01

Jeg synes,du virker dejlig positiv,aasenissum.Derfor er de her par "småtterier",dedikeret dig.

Murer Dinglevorn var i retten.Dommeren sagde-:Har de tænkt på,hvor mange ægteskaber der går ned på grund af alkohol.Så sagde murer Dinglevorn-:Har dommeren tænkt på,hvor mange skibe der går ned på grund af vand.

-Nu er man i stand til at flyve jorden rundt uden mellemlanding...-Ku`man så ikke lige så godt blive hjemme.

Skoekspedienten: De skal nok være opmærksom på at skoerne nok klemmer de første 14 dage. - Det gør ikke noget,jeg skal først bruge dem om tre uger.

- Det,der irriterer mig mest ved min kone,er hendes snak om sin tidligere mand... - Min kone er værre,hun snakker meget om sin næste mand...

Mosebaek.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-06-11 22:42

Kan du ryste alle de vitser ud af ærmet som du har lyst til Mosebaek der er mange imellem som jeg vil prøve om jeg kan huske til en god lejlighed

men så har jeg sikkert gemt dem

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-06-11 22:54

Åhh, Aasepige - dit skjønne kvindemenneske

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-06-11 22:59

Vi kikker da bare i denne database, så er vi klar til festligt lag, o.v.n.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-06-11 23:29

Citat
Kan du ryste alle de vitser ud af ærmet som du har lyst til Mosebaek

Næh...... så langt fra. Jeg er (desværre) ingen Poul Erik Krogen.Men han er "far" til flere af dem.

Men jeg har samlet mig,en lille "arkiv",gennem årene. Af nogle jeg selv kan (har kunnet) li`.

Men nogle er så gamle,at de efterhånden,har brug for stok.Og i har nok også hørt flere af dem før.

Mosebaek.

- Jeg hører din svigermor er død. Hvor ligger hun begravet ? - Hun blev brændt. - Nåeh ja, så er man jo også på den sikre side.

De var gået på maleriudstilling,og pludselig fik manden øje på et nøgenstudio,som lignede hans kone til forveksling:- Hvad i alverden.Har du stået model for den maler?
spurgte han.- Nej,hvordan kan du tro det? Han må ha` malet det efter hukommelsen!!!

Ham er det gået godt i livet: Som barn var han uønsket af alle,nu er han eftersøgt i seks lande.

Tænk- da min svigermor døde skulle hun begraves - og ude på kirkegården måtte de hejse hende op og ned tre gange før bifaldet havde lagt sig!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 14-06-11 00:13

tak for de pæne ord.
alle, der kender mig ved, at jeg elsker en god "vits", og gardinstængerne indtager pt. førstepladsen.
hukommelsessvigt og trangen til at føre sig frem i et godt selskab, er en skidt blanding.
der er kun en eneste, som har sat sig så meget fast, at den kan komme her og I kan få lejlighed til at sige: DEN ER SÅ GAMMEL, AT.......
ved I hvorfor den sidste dråbe altid falder i bukserne?

??

fordi den ikke kan sige SNØØØØFT.

og så er det go'nat

Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 14-06-11 06:41

Nu er pinsen slut for denne gang. Tak for mængden af gode historier, som har været med til at pynte på mit humør - fantastisk Mosebaek, at du kan blive ved og ved Du burde få point, da du har været med til at muntre os alle op, men da du ikke er Superbruger, vælger jeg at lade points gå til Ziggy, som knokler for forældre og svigermekanikken. Dejligt at høre, at dine kontorarme kan hjælpe andre også.
Tak til alle jer andre også.
Granner, du mangler at fortælle os, hvilken fantastisk bog du læser??
God arbejdsuge til jer alle (godt at den er kort)

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-06-11 09:30

Tak pifo,for medvirkning/indblanding i din tråd.
Citat
fantastisk Mosebaek, at du kan blive ved og ved

Som jeg skrev til o.v.n.,er det bare fordi jeg har en lille "lager",af dem på puteren.
Som Mylle tit siger i "Eldorado",du får lige et par bonus numre:

En mand vandrer rundt ude i ørknen og er ved at dø af tørst, så kommer han til et telt. Han siger med hæs stemme: vand vand, men ham der står i teltet siger at her sælger de kun slips, så kravler han videre (ca 4000 meter) og så kan han se endu et telt, han kravler hen til det, men også her sælger de kun slips, så han kravler videre (ca 6000 meter) han er ved at dø af tørst, men så kan han se en resturant, han skynder sig hen til den, men da han kommer derhen siger dørmanden at hvis man skal her ind, så SKAL man have slips på.

Poul Erik Krogen historie: En vinterdag blev konen fra Egholm,sendt til købmanden inde i Ålborg,gående over isen.Da hun havde fået varerne udleveret,fandt hun en seddel frem,skrevet af hendes mand,hvorpå der stod:- Du bedes venligst skrive det på konto,indtil første april. Jeg synes isen var lidt for usikker,til at jeg ville sende rede penge med.

VH. Mosebaek.