/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Grafikkort til Dell Dimension 3100
Fra : Monsen1234
Vist : 564 gange
300 point
Dato : 08-06-11 12:23

Jeg vil gerne have et kraftigere grafikkort på min Dell Dimension 3100, men er meget i tvivl om hvad for et kort der kan bruges i denne com. På Dell Dimension 3100 er det nuværene kort sat sammen med bundkortet men der er 2 fri PCI kort slotte. Jeg har hør det er svært at finde et grafikkort til Dell Dimension 3100, er nogen der ved hvad for et kort der 100% sikkert kan bruges i denne model.

Mvh. Monsen.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-06-11 13:16
Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 08-06-11 13:52

dem har jeg været igennem og det gav ikke noget.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-06-11 16:18

Har du kontaktet dell salg?

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 09-06-11 07:40

Jeg ringede i går og han sagde at denne skulle passe - Nvidia 240 GP - skulle passe, jeg blev senere i tvivl om hvad det var for et kort han mente og prøvede så at chatte med dem. Ham jeg her fik fat på sagde at der ikke var noget kort der passede til den, men han spurgte i samme sætning om jeg ikke så burde købe en ny
Så derfor måske en her på KanDu der virkelig ved om det er muligt, køber jeg Nvidia 240 GP og det så ikke passer er det jo penge lige ud af lommen.