/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon MP640 - fejl 5,145,55
Fra : HolgerH
Vist : 984 gange
50 point
Dato : 04-06-11 13:24

Min printer vil ikke mere scanne til min Pc. Den siger, at der ikke er nogen forbindelse, hvilket er ukorrekt. Der vises fejlkode 5,145,55. Har prøvet at geninstallere programmet.
Kan nogen hjælpe?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-06-11 13:52

Hvordan har du den koblet op. Trådløs, lan kabel eller usb

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-06-11 13:55

Hvis trådløst så kan du køre guiden Canan IJ Network Tools. Der kan du igen opsætte din printer til netværket. Programmet er med på din cd ellers kan du hente det inde på canions hjemmeside
Jeg har en MP800R som mister den trådløse forbindelse ind imellem. Har derfor skiftet over til lan kabel og alle mine pcer har så samtidig lettere til at finde den.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-06-11 13:55

Lytter.

Kommentar
Fra : HolgerH

Dato : 05-06-11 12:47

Tak for hjælpen. Jeg bruger USB. Men fejlen bestod i al sin enkelthed i, at jeg inden jeg geninstallerede printerprogrammet skulle have haft slettet printerdriveren (fjern og tilføj programmer i kontrolpanelet).
Da jeg gjorde det og geninstallerede virkede scanneren igen.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-06-11 14:41

Det er ALTID en vigtig ting med printere. Altid installere softwaren før den tilsluttes, softwaren skal nok give n´besked på hvornår man skal tilslutte