/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Camillasmoster
Fra : ans
Vist : 800 gange
100 point
Dato : 01-06-11 22:03

Tak for din deltagelse i

http://www.kandu.dk/spg155830.aspx

Jeg kan ikke blive tante i det spørgsmål

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-06-11 22:18

Lige en sidebemærkning til den oprindelige tråd, hvor du skriver om "navneforvirringen" selv blandt voksne

Det var nu heller ikke nemt for mine og min brors barn, da de var børn hjemme hos mine forældre... nogle kaldte dem for mormor/far og en for farmor/far.....der ville det have været nemmere, hvis de bare hed bedstemor/far....men det er der vist ikke ret mange der vil kaldes nu til dags?

De havde også temmelig svært ved at forstå at mine søskende var voksne når jeg omtalte dem som lillesøster/bror

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 100 point
Dato : 01-06-11 23:47

Selv tak, ans

Jeg kunne finde på at forvente at blive kaldt det, jeg er - plus mit navn, he he..

Sikken kaglen, når alle unger skal kalde på hver sin mostermoster eller så'en

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 03-06-11 20:03

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-06-11 01:31

Velbekomme, med-grandmoster