/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Er Skælskør Mini Zoo lukket?
Fra : bjarnefilm
Vist : 1422 gange
50 point
Dato : 30-05-11 16:51

Jeg gik i gang med at arrangere en tur til Skælskør Mini Zoo.
Men nu har jeg fundet ud af at den er lukket.
Kan det virkelig passe?
Det er kun kort tid siden, der var en historie med en abe, der var sluppet løs.

MVH
Bjarne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-05-11 17:05

Prøv at dobbelttjekke

Skælskør Minizoo
Sorøvej 27

4230 Skælskør

Telefon: +45 5819 0126

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-05-11 17:08

Hvor har du hørt at zoo er lukket... jeg synes ikke det ser sådan ud... men det kan en tlf opringning da afgøre en gang for alle

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 50 point
Dato : 30-05-11 18:01

Nej den er ikke.
har lige spurgt min svigerinde og svoger som bor dernede.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-05-11 19:09

Citat
har lige spurgt min svigerinde og svoger som bor dernede.

Øh....

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-05-11 19:10

Plus ekstra

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-05-11 19:12

Citat
Det er kun kort tid siden, der var en historie med en abe, der var sluppet løs.

Tja: du finder mange genstande herinde? så måske også....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-05-11 19:27

Vejmanden på experten, synes også du skal prøve at ringe og forhøre dig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-05-11 20:34

Citat
Vejmanden på experten, synes også du skal prøve at ringe og forhøre dig

Sig mig ...tror du ikke på havd jeg skriver

Kommentar
Fra : bjarnefilm

Dato : 30-05-11 20:39

Jeg går tit det, at jeg spørger to steder om det samme.
Jeg gør det mest, hvis jeg ikke kan lide det svar, som jeg har fået det første sted.

Her til formiddag har jeg ringet på tlf. 58 19 01 26.
Jeg fik fat i en, der hedder Carl.
Så spurgte jeg om det var Skælskør Minizoo, jeg snakkede med.
Så sagde Carl, at det var det ikke, for den var lukket.

Selvom det lyder meget simpelt, så kan det være en misforståelse.
Derfor vil jeg gerne have svaret to steder fra.
Jeg har også sendt en email til Slagelse Kommune.

MVH
Bjarne

Kommentar
Fra : bjarnefilm

Dato : 30-05-11 21:11

Muligvis siger Carl at haven er lukket, fordi den er lukket om mandagen.
Carl har alligevel telefonen tændt, fordi han venter på en opringning fra en vognmand.
Vognmanden er på vej fra Tanzania med en zebra.
Hvis der er sket en misforståelse, så er det zebraens skyld.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-05-11 21:24

Citat
Muligvis siger Carl at haven er lukket, fordi den er lukket om mandagen.

Det synes jeg lyder meget sandsynligt, når det er en privat have

Citat
Hvis der er sket en misforståelse, så er det zebraens skyld.

Skyd den

Kommentar
Fra : bjarnefilm

Dato : 31-05-11 15:16

Nu har jeg igen ringet på telefonen.
Haven er helt lukket og slukket.
Den lukkede for nogle måneder siden.

MVH
Bjarne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-05-11 15:57

Lyder da underligt, at den ligefrem er lukket for NOGLE MÅNEDER SIDEN ... nå men de må jo selv vide bedste

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-05-11 15:59

Citat
Nej den er ikke.
har lige spurgt min svigerinde og svoger som bor dernede.

Så selv en svigerinde og svoger kan huske/sige fejl

Kommentar
Fra : bjarnefilm

Dato : 31-05-11 20:25

Aben stak af fra Skælskør Minizoo 24. apr 2011. Så den er åbenbart lukket kort tid derefter. Det må så være sidst i april, for en måned siden.

Godkendelse af svar
Fra : bjarnefilm

Dato : 07-06-11 22:21

Nu er det lukketid.
Piaskov får pointene.
Man har lov til at være med, selvom man tager fejl.

MVH
Bjarne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-06-11 22:28

Men det var da godt, at du fik tjekket det, inden du rettede dig efter Piaskovs svar - tænk hvis du havde planlagt en familieudflugt