/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Problem billeder DreamWeaver
Fra : troldenesdhb
Vist : 501 gange
110 point
Dato : 27-05-11 11:23

I Frontpage, var det let at sætte et slideshow ind. Men jeg kan ikke finde ud af det i DW.

Jeg ville også gerne have den funktion frem med at man kan se mapperne ude i venstre side, men den funktion kan jeg heller ikke finde ØV

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-05-11 16:55

Jeg har ikke prøvet slideshow - men du bør da kunne se mapperne ude til højre.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-05-11 17:04

Ude i højre side er der en lille < og den åbner for filerne.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 28-05-11 21:08

Her snakker han en del om slideshow
http://www.livevideo.com/video/E55C2808092744B986A13FFA79C9131D/dreamweaver-tutorials-create.aspx

men du kan også starte en side eks. abc.html
Insert > media > flash > og så arbejde videre derfra

Jeg har ikke selv arbejdet med slideshow.

Med programmet "pixresizer" kan du gøre billederne mere browservenlige med reduktion af billedet.
Lav lige en kopi inden du går i gang

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-05-11 14:33

Det videoklip var lige hvad jeg skulle bruge Super tak

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-05-11 14:33

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind