/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
computer problem
Fra : andreas598a
Vist : 1652 gange
150 point
Dato : 24-05-11 18:53

hej.

jeg er ejer af en acer emachines e725 hvor musen scroll funktion ikke virker mere på selve touchpaden.
har reinstallerede musen med lidt problemer men det lykkedes og det ændrede ikke noget.
der står ikke noget op det under mus indstillingerne i kontrolpanel
hvor slår man det til igen?

har ikke flere point ind det herdeværre

ps har problemer med at jeg ikke kan skrue op for lyset når den er på batteri og den skruer heller ikke helt op når der kommer strøm til som den automatisk gjorde førhen.
hvad skyldes det

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-05-11 19:08

Altså du mener at det er scroll funktionen på touchpadden der ikke virker og ikke på en anden mus der er tilsluttet

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 24-05-11 19:25

Har du prøvet Fn knappen og F7? måske det er en af de andre. Lydknappen er FN F8 på min HP

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-05-11 19:31

Det er noget lort, det holder ikke ret længe.
Skaf dig en mus.

Kommentar
Fra : andreas598a

Dato : 26-05-11 07:18

hej

har en mus vil bare gerne have det virker og ja det er scroll funktion der ikke virker musen derpå virker
det med f7 hvad skulle det gøre der komme bare noget op med tastebrowsing eller hvad det hed.
var det en løsning til musen eller det med lyset?

Kommentar
Fra : edison

Dato : 28-05-11 04:43

sider der ikke en låse knap, så den er deaktiveret. det gør der på min acer.
kik her

ftp://ftp.emachines.com/notebook/E725/Manual/eM_HM50_MV_Dan_QG_0220.pdf

Kommentar
Fra : edison

Dato : 28-05-11 04:45
Kommentar
Fra : andreas598a

Dato : 28-05-11 18:25

okay kigger lige på det

Kommentar
Fra : andreas598a

Dato : 05-06-11 18:13

har kigget tingene igennnem det hjalp ikke hvor skulle den låse knap sidde hvis det var?

Kommentar
Fra : andreas598a

Dato : 06-06-11 22:42

fik ordnet det med musen skal bare have en til at hjælpe med lyset

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 07-06-11 11:51

tjek strømindstillinger- her vælger du hvad der skal spares på under forskelleige forhold

Kommentar
Fra : andreas598a

Dato : 10-06-11 22:07

kan heller ikke ændre det der :/