/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP Officejet Pro L7590
Fra : jorbir
Vist : 448 gange
100 point
Dato : 22-05-11 18:55

Har lige skiftet blækpatroner Blå, rød og gul.

Når jeg nu skal print ud vil den kun skrive rødt. Hvad er problemet?

Har haft dem ude igen og sat dem i igen det er det sammen. Har også renset med lidt sprit

Skal plastikstykket der sidde i bunden hvor blækket skal ud fjernes? Mener bare at der bliver prikket hul når man sætter dem i?.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-05-11 19:08

Plastikstykket skal hives ud. Ellers virker farvene ikke optimale, i bedste fald virker de slet ikke. Så ud med det.

Kommentar
Fra : jorbir

Dato : 22-05-11 19:25

Dette hjælper ikke noget.

Skriver stadigvæk med rødt

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-05-11 19:36

byt patronen.
Den kan vær behandlet groft så det røde er løbet over i de andre kamre.

Se i vejledningen om alt det den ikke kan tåle.

Kommentar
Fra : jorbir

Dato : 22-05-11 20:08

Det er jo seperate patroner. alle 4

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-05-11 20:15

Væk med de plastik strimler, de er kun for at dysen ikke skal tørre ud inden du tager patronen i brug, bed så printeren om en testside den vil så den indstille så patronerne giver de blæk som de skal

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-05-11 20:30

du skal lige kalibrere alle farvepatroner der er skiftet. Ind i softwaren og find noget det hedder kalibrer eller juster farve eller noget lignende. Jeg har ikke selv HP