/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2007
Fra : TorbenDax
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 22-05-11 17:57

Jeg har installeret Office 2007 og skal oprette en mailkonto, men jeg får følgende fejlmeddelelse når jeg starter Microsoft Office Outlook 2007 (Redemption Helper Outlook Extension kan kke indlæses og er blevet deaktiveret af Outlook. Kontakt producenten af tilføjelsesprogrammet for at få en opdatering), hvad betyder det og hvad har jeg gjort forkert og hvad kan jeg gøre herfra ???

Håber på lidt hjælp i det let forståeligt computersprog, er altså ikke en nørd til det her

Kommentar
Fra : clou

Dato : 22-05-11 18:07

Hvis dit Officeprogram er ægte og ikke en kopi, så prøv at sætte cd'en i drevet igen og kør en reparer på den, måske det er løsningen!

Held og lykke med det!

Clou

Kommentar
Fra : TorbenDax

Dato : 22-05-11 18:20

Prøver, men tror ikke det hjælper, er bange for at det er fordi der er blevet afinstalleret programmer, som er vigtigt for Outlook, og min Outlook er ægte, den har tidligere kørt fint

Kommentar
Fra : clou

Dato : 22-05-11 18:23

Hvis det er fordi du har slettet nogle programmer, så var det måske løsningen med en Systemgendannelse til det tidspunkt hvor det virkede!

Clou

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 22-05-11 18:44

Prøv at gå i kontrolpanel og find Post og se om du nu kan oprette en konto.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 22-05-11 19:17

Du kan også prøve at køre en Office Diagnosticering.

Start f. eks. word.
Klik på officeknappen og vælg Word-instilllinger. Her vælger du fanebladet Ressourcer og nu vælger du så Kør Microsoft Office diagnosticering.

Din Officepakke bliver så gennemgået for evt. manglende opdateringer, fejl i installering af pakker mv.
Opdages fejl vil de (om muligt) blive rettet automatisk.

Virker det ikke, så kontakt Microsoft.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-05-11 08:51

Nu står der jo ret klart og tydeligt hvad der er problemet.
Citat
Redemption Helper Outlook Extension kan kke indlæses og er blevet deaktiveret af Outlook. Kontakt producenten af tilføjelsesprogrammet for at få en opdatering

Der er et add-in der ikke længere kan bruges af outlook og erslået fra, det burde dog ikke have indvirkning på om du kan oprettet en mail konto. Hvis du har kendskab til et tilføjelses program som du selv har installeret så skal du afinstallere office 2007, afinstallere tilføjelses programmet og geninstallere office 2007. Hvis du ikke har kendskab til det så er det den lange vej eller en geninstallation af windows.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-06-11 20:53

Er der en status du vil dele med os?