/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
"Firefox 4" mangler "historik"?
Fra : cristian2
Vist : 305 gange
40 point
Dato : 13-05-11 18:12

Jeg har lige opdateret Firefox til version "4". Oppe i venstre hjørne er der en lille og en stor pil som peger hhv til højre og venstre ("Gå en side tilbage" og " Gå en side frem"). Men i den hidtidige Firefox-version var der desuden en pil som pegede nedad. Her kunne kan klikke og vælge hvor i historikken man ville ind igen. Den funktion er ikke med i den seneste Firefox. Det vil sige, hvis man har klikket igennem 20 web-sites, og vil tilbage til fx den 18. side, så er man nødt til at klikke 18 sider tilbage. Meget besværligt.
a
Eller er det mig der bare ikke kan finde ud af at bruge den nye version? (Sandsynligt!)

Det må nogen meget gerne afklare for mig.

Tak for hjælpen!

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 13-05-11 18:18

Prøv lige at højreklikke på en af pilene, og se om du kan bruge det.

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 13-05-11 19:01

Tak for svaret Eyvind.