/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vil ikke opdatere...
Fra : Henrik1212
Vist : 545 gange
45 point
Dato : 27-04-11 22:23

Windows Vista skriver: Du må ikke slukke computeren eller tage stikket ud. Installerer opdateringer 1 af 5.. .

Udover at de to sidste punktummer bevæger sig lidt frem og tilbage på skærmen sker der absolut intet i de nu mange, mange timer.....

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-04-11 23:56

Og spørgsmålet ER...????

Kommentar
Fra : webm

Dato : 28-04-11 04:59

Det samme skete her.
Jeg genstartede i sikker tilstand og fik systemgendannelsen sat til en tidligere dato for derefter selv at opdatere computeren...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-05-11 20:13

er den LOVLIG

Kommentar
Fra : webm

Dato : 11-05-11 21:27

Citat
sker der absolut intet i de nu mange, mange timer.....

Sker der stadig ikke noget?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 11-05-11 21:30

Det vil klæde dig at give en reaktion, ellers kan du ikke regne med at nogen gider at hjælpe dig en anden gang!

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 1
- Annullerede 8