/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Powerpoint, 2 cirkler- streg igennem
Fra : smuller54
Vist : 861 gange
100 point
Dato : 26-04-11 19:02

hej

Hvordan er det nu, når man laver 2 cirkler med farve i Powerpoint- og overlapningen skal kunne ses-så man har et "fælles felt" mellem de 2 cirkler.

Jeg er startet med een, som jeg har skrevet i- og så har jeg lavet nummer 2, men skulle gerne stadig se den første cirkel, men det kan jeg ikke. Nr. 2 har bare lagt sig indover, så jeg ikke længere kan se den første cirkel som en hel cirkel

Til at forstå ??

Det haster lidt, skal være færdig til imorgen :) mvh smuller54

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-04-11 19:24

glemte lige det er 2003 udgaven

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 26-04-11 19:29

Evt. kan du højreklikke og så formater autofigur.
I 2000 udgaven er der muligheden halvgennemsigtig så det har du nok også.

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 26-04-11 19:34

Tak for svaret Eyvind.

Det var da bare li´det

jeg har på min egen computer 2007 udgaven som er anderledes, men firmaet har en ældre udgave- og nu skulle den lige laves der. Der er lidt flere skabeloner på den anden

Tusind tak- jeg kunne gøre den øverste mere gennemsigtig - trala lula lej- det kører bare for Ole Bent-

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-04-11 19:35

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-04-11 19:40

undskyld jeg glemte helt i min iver det med stjernerne- håber jeg er tilgivet

du skulle jo bare ha´ haft 10 *

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-04-11 20:15

Det gør ikke noget, bare du får lavet dine cirkler til mængdelæren.