/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Trainsimulator ?
Fra : Brassovitski
Vist : 555 gange
100 point
Dato : 20-04-11 10:13

Halløjsa
Er der nogen der kender en rigtig god Train simulator?
Jeg har prøvet forskellige, herunder Trainz, Microsoft Trainsimulatror og et par andre.
I soillet skal man både kunne køre på eksisterende strækninger, selv designe strækninger, designe tog, og selvfølgelig også køre med togende som lokofører. I Microsoft Train simulator irriterer det mig at man ikke kan placere vogne osv. på stationer og så rangere rundt, køre tur osv. I den sidste version jeg prøvede kunne man kun sammenstille det tog man ville køre med, og så køre en tur, men ikke rangere rundt med vogne osv.
Jeg har tænkt mig at opbygge strækninger på lokale ruter, måske historiske ruter tog osv.
Hvis der er en derude der har gode erfaringer med et bestemt program vil jeg meget gerne høre fra jer.

Kommentar
Fra : Jan4100