/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Facebook
Fra : svenliss
Vist : 1155 gange
300 point
Dato : 13-04-11 22:09

Jeg kan ikke komme ind på min Facebook væg og skrive, fra min egen PC. Men min datter kan godt fra sin PC hvis hun bruger min mailadresse og mit kodeord og svarer på et kontrolspørgsmål.
Der må være en indstillingsfejl et sted på min PC - nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-04-11 22:13

Muligvis en fejl 40

Kommentar
Fra : akle

Dato : 13-04-11 22:13

Har du prøvet at trykke på dit navn øverst t.v., så kommer du ind det rette sted.!!!
Mvh Akle

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 13-04-11 22:15

Prøv at genstarte maskinen, det hjælper nogen gange.

Kommentar
Fra : svenliss

Dato : 13-04-11 22:29

Fejl 40 ved jeg ikke lige hvad er.
Mit navn øverst til venstre er ikke "aktivt".
Det var faktisk ved en genstart, at "fejlen" opstod - har lige genstartet men det hjælper ikke - maskinen betragter mig som ny bruger der vil oprette profil.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 310 point
Dato : 13-04-11 22:32

Fejl 40 kalder man det, når det er personen der sidder 40 cm fra skærmen

Men prøv lige at se hvad der bl.a står på Facebook's side - når du scroller ned i bunden af siden, er der ude til højre - hjælp - så kan du søge på forskellige problemer...

Citat
Login og adgangskode › Opret profil: Der er et gult banner, der beder mig om at bekræfte min konto.
Jeg har adgang til min nye konto, men jeg kan eksempelvis ikke sende beskeder eller skrive på vægge. Hvad sker der?
Mens din konto ikke er blevet bekræftet, så kan du ikke sende beskeder, skrive på dine venners væg,...
Mens din konto ikke er blevet bekræftet, så kan du ikke sende beskeder, skrive på dine venners væg, deltage i diskussioner, prikke, tagge dine venner på billeder eller noter, skrive kommentarer til indhold samt melde dig til grupper og fansider. Dette sker af sikkerhedsmæssige årsager.

Du kan bekræfte din konto og få tilladelse til at gøre ovenstående ved hjælp af følgende valgmuligheder:

¦Følg linket i den e-mail-bekræftelse, du modtog i forbindelse med oprettelsen.
¦Brug værktøjet Find venner for at se, hvem af dine e-mail-kontakter, der har en profil på Facebook. Du navigerer til Find venner ved at kører over rullemenuen Venner, og derefter klikke på "Find venner."
¦Følg linket i en e-mail-notifikation, som du modtager fra Facebook.
¦Du skal kunne modtage Facebooks bekræftelses-sms på din mobiltelefon for at kunne bekræfte din konto via mobiltelefon. Indtast blot dit mobiltelefonnummer, og vi vil sende dig en sms med en speciel kode til bekræftelse af, at det er din mobiltelefon. Start med at gå til siden SMS'er.
Klik her, hvis du stadig har problemer, når du har fulgt ovenstående trin.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-04-11 22:33

Hvis problemet bliver ved, så ville jeg bare oprette en ny konto, med mindre du er en af dem der har 6000 venner

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 13-04-11 23:17

Citat
Fejl 40 kalder man det, når det er personen der sidder 40 cm fra skærmen

Jeg mener det er fejl, der bliver begået af personer over de 40 år, men jeg tager måske fejl.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-04-11 23:19

Vi kan alle begå fejl, uanset alder

Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-04-11 23:22

Citat
Jeg mener det er fejl, der bliver begået af personer over de 40 år, men jeg tager måske fejl.

Ja det gør du Thyregod8...

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 13-04-11 23:23

Facebook reagerer af og til usædvanligt. Jeg er i Spanien for tiden. Da jeg havde været her en kort tid begyndte Facebook at spørge efter min identitet, som som jeg så måtte bevise. Den kunnen registrere, jeg opholdt mig i Spanien. det kunne være en fremmet, der havde taget min identitet. Prøv at logge fuldstændig af Fcebook og gå ind med din identitet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-11 06:23

Citat
mailadresse og mit kodeord og svarer på et kontrolspørgsmål.

Jeg kan have en lille mistanke om at det kan være virus, eller andet snavs, men er dog i tvivl.

Man skal ikke oplyse 3 ting for at logge på

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 14-04-11 08:25

Jeg tror også, du er nødt til at oprette en ny profil... min mand har spillet Poker (fra Zynga) derinde og to gange er han blevet hacket, så han ikke kunne komme ind på sin profil igen, og var nødsaget til at oprette en ny. Da det endelig lykkedes ham at komme ind på den gamle profil, viste det sig at alle hans mange "poker-penge" var blevet brugt. Samtidig var hans e-mail adresse også hacket og der fremgik det, at det var hackere fra Indonesien.

Men facebook plejer at sende en mail, hvis de ved, at der er problemer med login og i den mail er der links til at komme direkte ind på sin konto.

Årsagen kan også være, at din e-mail konto er blevet lukket, fordi den måske ikke har været aktiv - de foreslår at man har to e-mail konti tilknyttet til sin facebook profil, så man altid kan genåbne den.

Men... hvis din datter kan komme ind, er det jo nok ikke problemet

Jeg ville oprette en ny e-mail og en ny profil og så "søge" mine gamle venner ved at gå ind på den gamle profil - så er du lissom startet på en frisk uden noget "snavs"

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 14-04-11 08:46

Hej hvad skal du på Facebook ? ER DU IKKE VOKSEN

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-11 09:05

svenliss.... du kan også prøve at fjerne midlertidige internetfiler og cookies, måske det kan hjælpe??

a_h...flet næbbet

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 14-04-11 09:09

a_h... eller den anden ende!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-11 09:16

prøv også at se denne side

http://www.facebook.com/help/?page=820

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 14-04-11 17:41

Citat
Hej hvad skal du på Facebook ? ER DU IKKE VOKSEN

Hold kæft, hvor er du dog DUM!

Næsten alle mennesker er på fb - hvis du ikke har opdaget det, så er det den nyeste, billigste og nemmeste kommunikationsform!! Og ja, så vælger man jo selv, hvem man vil være ven med... så det er måske derfor, du ikke er på fb?

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 14-04-11 18:10

Citat
Hold kæft, hvor er du dog DUM!

Jeg har sagt, at a_h skal holde begge ender lukket!!!

Godkendelse af svar
Fra : svenliss

Dato : 18-04-11 18:35

Tak for svaret Nordsted1.
Ad omveje jeg ikke kan beskrive kom jeg på min Face..profil igen. På et tidspunkt dukkede nedenstående advarsel op.
Mvh. svenliss

Der er et problem med dette websteds sikkerhedscertifikat.

Dette websteds sikkerhedscertifikat blev udstedt til et andet websteds adresse.

Problemer med sikkerhedscertifikat kan skyldes et forsøg på at narre dig eller opsnappe data, du sender til serveren.
Det anbefales, at du lukker denne webside og ikke fortsætter til webstedet.
Klik her for at lukke denne webside.
Fortsæt til dette websted (anbefales ikke).
Flere oplysninger

Hvis du nåede til denne side ved at klikke på et link, skal du kontrollere adressen på webstedet på adresselinjen for at sikre, at det er den forventede adresse.
Når du går til et websted med en adresse som f.eks. https://eksempel.com, skal du prøve at føje "www" til adressen som her https://www.eksempel.com.
Hvis du vælger at ignorere denne fejl og fortsætte, skal du ikke opgive nogen personlige oplysninger på webstedet.

Hvis du vil have flere oplysninger om "Certifikatfejl", skal du se i Internet Explorer Hjælp.