/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
PDF fil
Fra : dabj
Vist : 962 gange
300 point
Dato : 13-04-11 09:25

PDF fil modtaget som vedhæftet fil.
Det er tekniske tegninger samt tekst.
Nogen der har et bud på hvordan man kan redigere denne fil da den skal videresendes.
Det er kun teksten der skal redigeres

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-04-11 09:49

Kan du ikke kopierer teksten over i word, eller er det for stort et arbejde??

Accepteret svar
Fra : Hausbaer

Modtaget 310 point
Dato : 13-04-11 09:52

Mener ikke man kan rette i en PDF fil...med mindre du har Adobe Acrobat... ikke reader men den fulde pakke..så burde du kunne.

Men du kan scanne den ind og så rette det vha af et tegneprogram.

Print til pdf og så sende den igen.

http://lmgtfy.com/?q=rette+pdf+filer

Mvh
Henrik

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 13-04-11 09:56

->Norsted1
Jeg kan sagtens kopiere og sætte ind i Word (både tegninger og Tekst), men så kan jeg stadig ikke redigere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-04-11 10:01

Ej undskyld jeg tog fejl, det er rigtigt som Hausbaer foreslår

Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-04-11 10:11

Du har måske en mulighed her med PDF Converter

http://www.freepdfconvert.com/convert_pdf_to_source.asp

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 13-04-11 11:05

du kan ikke redigere i en pdf fil. du skal først konvertere den til et andet format.

Godkendelse af svar
Fra : dabj

Dato : 13-04-11 12:06

Tak for svaret Hausbaer.