/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Pointgivning!
Fra : Sunner
Vist : 729 gange
50 point
Dato : 09-04-11 12:50

Hej Kandu.dk

Først vil jeg lige sige at jeg ikke er ret trænet i brug af fora som Kandu.dk, men godt de findes.

Jeg synes det er lidt svært i nogen tilfælde at give point hvis man stille et generelt spørgsmål om erfaringer med dette og hint. Der er som regel en masse gode svar, og somme tider bruger man noget fra flere. Hvordan give man så point og specielt hvis man som jeg, i øjeblikket, ikke har ret mange point at give ud af.

Det kunne være rart med nogle betragtninger

Tak for et godt forum.

/Sunner

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 09-04-11 12:58

Du giver point til den besvarelse du synes bedst om.... og så kan du takke de øvrige i tråden for deltagelsen

Antallet af point, er ligegyldigt

Hvis du får mere end en rigtig god besvarelse, er det ikke usædvanligt, at man opretter en ekstra tråd til den person som har hjulpet -- man skriver så vedkommendes nick i overskriften og henviser til den tråd, hvor man har fået hjælpen

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 09-04-11 13:01

Allerførst kan du spare på dine point. Du skal nok få svar, idet point ikke betyder så meget mere. Så du behøver ikke sætte dine point så højt. Der var engang en præmie for flest point, men den er strøget.
Hvis du absolut vil give point til flere, så kan du efter du har valgt den som du mener har givet det bedste svar, oprette et nyt spørgsmål hvor du i overskriften målretter det til den bruger du mener også skal have point- når vedkommende svarer accepterer du ligesom du plejer. Husk at henvise til det første spørgsmål.

Men det er jo dig der vælger det bedste svar, og det bør respekteres. Andet er der ikke i det.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 09-04-11 13:02

he he, Nordsted1 er altid hurtig på tasterne

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 09-04-11 13:04

hvorfor er vi ikke i haven- Nordsted1, må hellere smutte ud i solskinnet igen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-04-11 13:10

En betragtning, når du nu vil gi' transor påænger, hvorfor så bare lade som ingenting når
han har svaret i tråden! http://www.kandu.dk/Spg151615.aspx
nu er det ? så annulleret

Kom godt i gang...
http://www.kandu.dk/faq.aspx#25

Kommentar
Fra : Sunner

Dato : 09-04-11 13:12

Det lader til at der er en mere afslappet holdning omkring diverse fora. Tidligere var jeg en del omkring diverse fora, specielt inden for IT området og der var en hel anden holdning. Der kunne opstå verbale slagsmål hvis man kom til at give pointene "forkert" efter svarenes mening.

Tak for svarene

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 09-04-11 13:34

Hejsa,

Points er faktisk irrelevant her på sitet! Jeg har gennem årene kun mødt hjælpsomhed her, men hvis du gerne vil have lidt points på "kontoen" skal jeg gerne give dig lidt (se efterfølgende spørgsmål) - men velkommen

Bluesky

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-04-11 13:42

Smuller, førhen var med i lodtrækningen uanset, om man havde optjent 20 eller 5000 point på en måned

Og nu er jeg smuttet ud i haven - igen

Godkendelse af svar
Fra : Sunner

Dato : 09-04-11 13:56

Tak for svaret Nordsted1.

og i andre