/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
DEBAT valg af elværktøj DEBAT
Fra : dyhr2
Vist : 877 gange
100 point
Dato : 05-04-11 19:57

Denne trår er ment som en debat og stiller derfor ingen spørgsmål som kan blive besvaret mod point. Hvis det ikke er tilladt så lad mig vide.

hvilket mærke ville i vælge hvis i skulle ud og vælge nyt elværktøj i dag ? begrund jeres svar og fortæl om jeres erfaringer (-:

er selv mest til makitta. syntes det er lækkert at arbejde med. det holder rigtigt godt og der er et godt udvalg i deres akku. desuden er det skønt med lynlader!

syndes der er mange fornuftige menesker her inde, som kan være seriøse om en lille debat så håber i vil være med (-:

//Dyhr2

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 05-04-11 20:01

Jeg synes Dewalt er det bedste. Det er mere holdbart og fungerer bedre.

Kommentar
Fra : dyhr2

Dato : 05-04-11 20:11

syntes det bedste vil dewalt er deres borepatron. måden den spænder på er lækker. men det er for klodset syntes jeg.

men men men hellere dewalt end meget andet :D

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-04-11 20:18

derfor ingen spørgsmål som kan blive besvaret mod point.

Det plejer du jo heller ikke arbejde i, den med at sige tak for hjælpen

Spørgsmål
- Ubesvarede 3
- Besvarede 0
- Annullerede 6
- Slettede 0
Ialt 9

Kommentar
Fra : dyhr2

Dato : 05-04-11 20:21

jamen så lær mig how to do i stedet for at klag. har prøvet at gi point hvis jeg er blevet besvaret.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 05-04-11 20:29

Så prøv at læse "Kom godt i gang"
http://www.kandu.dk/faq.aspx

Kommentar
Fra : Footprint

Dato : 05-04-11 20:44

Jamen det er da en fin debat...

Jeg synes det kommer meget an på hvilket værktøj man snakker om, og hvad man skal bruge det til.
Skruemaskiner har makita nogle som er rigtig robuste, men man kommer heller ikke uden om Bosch, blå serie har den finde at de giver 3års mekanisk garanti såfremt man registrere sit værktøj. eneste minus er deres batterier, effekten i dem den kunne godt være bedre.

Hilti er dyrt med godt, og fremragende service

Der er også kommet et "nyt" mærke som hedder FLEX det virker gennemført og robust.

Men alt bunder jo i hvor meget man skal bruge og presse sit værktøj

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-04-11 20:58

en gang vrøvl om elting

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 05-04-11 21:11

stiksav bosch, dewalt, festo,makitta (bosch)
dyksav festo, bosch, dewalt, (festo)
overfræser festo, bosch, dewalt,makitta (festo)
fugeskære/mutilcut bocsh, Fein (fein supercut)
skruemaskine "lille" (makitta)
skruemaskine "stor" (makitta)
borehammer (hilti)

jeg mener ikke at et bestemt mærke er bedst på alle maskiner nogle mærker er gode til en ting men et andet mærke er bedere til en anden ting

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 05-04-11 21:38

jeg sværger til hilti og fine. det er de stærkeste maskiner der findes på markedet, men bestemt også i den dyre ende. men hvis det bare er til hobbybrug, er det ene ikke bedre end det andet, hvis man ser bort fra de helt billige mærker.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-04-11 21:42

Citat
derfor ingen spørgsmål som kan blive besvaret mod point

- Ubesvarede 3
- Besvarede 0
- Annullerede 6
- Slettede 0
Ialt 9

Kommentar
Fra : dyhr2

Dato : 05-04-11 22:06

vil ikke mixe mit akku da jeg syntes det er rart at man kan skifte batteri som man vil. 120v værktøj er en helt anden sag.

hiltier bestemt også lækkert. har dog kun brugthilte slagboremaskiner og skruemaskiner

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-04-11 22:34

El-værktøj er jo mange ting.
Skal man bpore et langt hul i vibreret beton med jern i >>>>>>>>>>>>>>Hilti
Skal det bare bores et hul en gang i mellem>>>>>>>>>>hvad som helst

Så det er jo lige så meget et spørgsmål om hvad og hvor meget det værktøj skal bruges

Nogle mærker har forskellige kvaliteter og priser

Meget elværktøj lever også på reklamen uden at være særlig godt

Jeg kan bedst lide det elværktøj som leveres i de flotteste kufferter.

Annuller spørgsmålet
Fra : dyhr2

Dato : 07-04-11 19:11

det var en dabat.