/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
img to mkv converter
Fra : troldenesdhb
Vist : 6649 gange
100 point
Dato : 28-03-11 17:45

Helst en i selv har erfaring med, søges med lys og lygte

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-03-11 17:48

Den må du lige komme nærmere med

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-03-11 17:50

img er et ? billed format der bruges af Bla Nero

kan du åbne filen.??

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 110 point
Dato : 28-03-11 17:54

Formatoz kan klare dit problem, tror jeg, er bare i tvivl om IMG filen
da den sikkert skal udpakkes først, MEN
http://www.formatoz.com/

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 28-03-11 17:55

til nomore, hvis jeg mounter img filen, så er det jo ikke img fil mere

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-03-11 17:59

Selv har jeg aldrig konverteret til MKV, da jeg ikke kan afspille formatet.
Men i følge Formatoz, kan den klare det = ALT TIL MKV

PAS på med du ikke er for hurtig med knapperne hvis du prøver programmet
ellers får du en TOOLBAR (ASK), som dog hurtigt kan fjernes

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-03-11 18:00

Citat
l nomore, hvis jeg mounter img filen, så er det jo ikke img fil mere

så bare smid det over i Formatoz, du skal sikkert gemme (IMG) filerne i en mappe for sig selv

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-03-11 18:02

Citat
gemme (IMG) filerne i en mappe for sig selv

Før de kan bruges af Formatoz, men ved det ikke, har som skrevet ikke prøvet at lave MKV

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-03-11 18:08

BTW: hørte forleden, at MKV var noget ?? fildelere brugte

er du hoppet med på DEN

Smutter igen, da jeg kun kender til det ene program, der kan næsten alt.
Og ikke har større erfaring med _______? mkv filer, men syntes du skulle prøve det.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 28-03-11 19:02

nu kan de jo også bruges af andre end fildelere............... men tak indtil videre.

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 28-05-11 19:08

Tak for svaret nomore.