/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Jeg er sq blevet bedstefar :-)
Fra : yearhouse
Vist : 771 gange
50 point
Dato : 26-03-11 13:35

Hej venner.
Bare lige et

"hygge-weekend-sjovt-spørgsmål-fra-Århus"

Jeg blev sq morfar igår (25-03). Jeg er dælme ved at slå koldbøtter og danse Zumba af både stolthed og glæde.
Jeg kender mange som osse er blevet "bessefar" og de tog det: "Nåh. Så er det overstået"...og så ikke mere snak om dét.

Er det bare MIG, der går for meget op i det, eller er det nogle "kolde" bekendte jeg har?

Ellers en go´ weekend til jer
TOM

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-03-11 13:41

Tillykke med den nye titel,

Jeg kan godt forstå at du er glad. Det er da noget helt specielt. Og du skal da bare give den gas og nyde det i fulde drag.

Mine kollegaer, taler ikke om andet i flere uger, mens de venter og så er der kage og armene er oppe, når det sker. De har lavet en bedstemor/far klub. (tager på fællestur)
Vi ser billeder af den lille ny og der kommer flere og flere på opslagstavlerne.

Og vi hører sjove historier til frokost -når børnebørnene har været passet hos bedste i weekenden.
Jeg synes det er herligt at høre om.

Så dans du bare en zumba mere

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 26-03-11 13:50

Jo tak Smuller54.

Det er sq bare dét, at være en MAND?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 26-03-11 13:53

SUPER Tillykke med den nye titel...

Intet er næsten skønnere end at være bedstefar med licen til at forkæle ud over alle grænser...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-03-11 14:01

Citat
Det er sq bare dét, at være en MAND?

Jamen du er da også blevet bedsteFAR

På facebook, har jeg en mandlig bekendt, og der kommer ligeså mange små billeder og videoer- som fra de kvindelige bekendte.
Dine venner er måske bare ikke så ærlige- eller har svært ved at vise deres følelser. Den evne har du så heldigvis.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-03-11 14:31

Jo det er da noget at glæde sig over.
Meeeeeen det er jo ikke helt det samme som at blive FARFAR. - 6 gange altså.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 26-03-11 14:35

Tillykke med det.

Håber det gør dig lidt mere glad i dine bedømmelser af tips

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-03-11 15:13

Jeg bliver da også ør af glæde når jeg bliver farmor. Og er helt rundt på gulvet over de små.

Er det ikke bare skønt at blive bedsteforældre.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-03-11 15:30

STORT tillykke med titlen - bessfar-

og dette ordsprog passer

Citat
Når man tager barnet ved hånden, tager man moderen ved hjertet

Så i mine øjne, er det nogle "kolde" bekendtskaber du holder dig (eller er de gammeldaws?)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-03-11 15:32

med barnebarnet og den nye titel
og så spørgsmålet fra mig: Hvordan føles det at være så gammel at man kan blive bedstefar
God weekend

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 26-03-11 15:39

Du får gøre som en jeg kender. han mødte op på klinikken da han blev bessefar,og havde købt det mindste ishockey udstyr han kunde finde. skøjter hjelm stav og alt sikkerhedsudstyr. De andre der var på klinikken bare himlet med øjnene.
alimak

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 26-03-11 18:00

*Snøft* Eij, hvor er i altså søde *snøft*

Allerede NU glæder jeg mig med GOD ÅNDELIG SAMVITTIGHED til at tage derud i aften.

Bezzefar hér

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 26-03-11 20:07

Jamen jeg må også lige blande mig , er Farfar til 2 dejlige unger, en pige og en dreng og jeg ELSKER dem så op med armende og glæd dig.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-03-11 20:15

Søde Yearhouse, din bessefar

Hjerteligt tillykke mæ' din nye titel. Den titel får jeg aldrig.......... snøft....... jeg er jo ikke en mand!

Jeg kan sagtens sætte mig ind i det med børn og børnebørn, og at få en af disse titler!

Det glæder mig, hver gang, nogle oplever dette!

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 26-03-11 21:31

Hej søde venner.

Jeg er lige kommet hjem, og har siddet:

TO TIMER med hende.

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 26-03-11 21:48

Tillykke med barnebarnet.
Man kan vel sige at det værste ved at bli´Bedstefar er at så er man ligepludselig gift med en Bedstemor

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 26-03-11 22:35

He he.

Når jeg til tider er lidt træt om eftermiddagen, kan jeg jo ikke ta´ en morfar mere....
Nu ER jeg jo morfar....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-03-11 22:35

Er det ikke skønt når ungerne får børn.

Det er så skøøøøøøøøøøønne de små.
Man kan ikke få nok af dem.

Vent til de blive store, så kommer der et punkt hvor det bare er så skønt at man kan ringe efter forældrene og aflevere dem.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 26-03-11 22:41

Jo, Granner

Jeg kan godt forestille mig om 13-14 år: En knallert gasser uden for, og så smutter hun. Møgsur fordi hun skal være hjemme kl. 21.00
Sådan var vi andre ikke....vel....vel....vel....???

Accepteret svar
Fra : aasenissum

Modtaget 50 point
Dato : 26-03-11 22:48

kæreste bedstefar,

når en eller anden siger de vise ord: børnebørn er livets dessert - så stol på, at det passer 100 %.
et kramme til lykke fra djursland

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 26-03-11 22:57

Tusind tak

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 27-03-11 11:36

Når vi nu taler om fremtiden, måske noget du kan se frem til :

http://www.youtube.com/watch?v=peyqi0f9A2A

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 27-03-11 13:57

Tak for svaret aasenissum. Tager på "vagt" igen i aften.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-03-11 15:20

Snuus til en nybadetudenpubæible baby! Aahhhh - og aflevér ungen til skifteretten, når duften bliver spoleret.........

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 28-03-11 06:30

bare vent, det bliver værre endnu. når min dejligste på 2 ½¨år med kærlig røst siger: hej hej mormor og finder De små synger frem, ja så får jeg smeltevand i knæene. de små ved udmærket, at det er betingelsesløs kærlighed, når vi helt skeløjede ikke kan få nok af bare at se på dem.
tak for godkendelsen.
ps.: ang. om 13 - 14 år , gem jagtgeværet væk i god tid.