/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Indeksering i Outlook
Fra : PrivateDK
Vist : 1432 gange
150 point
Dato : 23-03-11 17:17

Jeg laver en søgning i min indboks men får ingen resultater.
Hvordan får jeg Outlook til at indeksere mine mails.
Når jeg laver søgningen, får jeg følgende meddelse:
http://dl.dropbox.com/u/2604991/Kandu.jpg
Jeg ved der findes mails der skulle komme frem med min søgning

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 75 point
Dato : 23-03-11 22:24

Har du prøvet at klikke på den gule ramme, hvor der står: Klik her for yderligere oplysninger?

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 23-03-11 23:54

Det er de yderligere oplysninger du kan se i popup vinduet.
De fortæller mig ikke så meget. Jeg kan heller ikke finde noget i hjælpeteksten der kan hjælpe.
Det er MS office 2007

Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 28-03-11 14:17

Tak for svaret katekismus.
Tja, faktisk er dit svar ikke brugbart, men man bliver straffet herinde hvis man stiller et spørgsmål der er så svært at der ikke er nogen der kan svare på det og man så annulerer det.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 28-03-11 18:26

Åh, åh, - har du endnu ingen løsning på problemet?