/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Unoder!
Fra : Sønder
Vist : 860 gange
200 point
Dato : 22-03-11 17:14

Hjælp. Når jeg åbner enkelte af mine gemte Word-filer er de nu pludselig blevet til noder! -hvad de afgjort ikke var før. Jeg havde bl.a. en oversigt over galoptrænere, sat ind i et skema. Nu er de blevet til noder
Kan nogen om ikke forklare årsagen fortælle hvordan jeg får dem til at blive til galoptrænere igen?

PS Nej, jeg er ikke blevet skør. -ikke mere end før i al fald!

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 22-03-11 17:30

Ha ha, det lyder ellers festligt

Mon ikke der kan være "pillet" ved en skrifttype??

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 22-03-11 17:33

Du har nok ret. den er skrevet i "Eurostile", som af en eller anden grund ikke findes i oversigten længere. Tror du jeg kan finde/genindstallere den via kontrolpanelet?

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 22-03-11 17:35

næh, der var den heller ikke...

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 22-03-11 17:46

Nu fik jeg den til at komme frem ved at skifte skrifttype, Men kan jeg få Fonden Eurostile tilbage?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-11 17:56

ALLE fonte kan KØBES på nettet......

De er LANGT FRA alle gratis....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-11 17:57
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-03-11 17:57

Ehm.... i min gamle word er Eurostile under typografier - er den virkelig taget ud af de nyere programmer?

Nå men som sagt i mit gamle program er den under typografier, og der finder jeg den og trykker ok, så har jeg den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-11 17:59

Eurostile findes i MANGE versioner - det er et "varemærke"......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-03-11 18:18

Citat
Eurostile findes i MANGE versioner - det er et "varemærke"......

Den ved jeg da ikke lige om jeg "køber".... den er blandt mange andre skrifttyper under typografi

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 22-03-11 18:30

jo, Refi, men det har jeg vist ikke råd til...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-03-11 19:21

Åbn dokumentet det er galt med, tast CTRL+A, for at markere hele dokumentet,
vælg så en ny skrifttype og gem dokument igen, evt under andet navn

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-03-11 19:30

Ja Klaudi, men det er jo kun en midlertidig løsning, hvis Sønder ønsker at bruge den skrifttype permanent

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-03-11 20:39

Det må han jo så lade være med, hvis han ikke har den skrifttype!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-03-11 20:47
Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 23-03-11 08:18

Har du prøvet med en systemgendannelse til før, musikken tog over?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-03-11 08:38

Citat
systemgendannelse til før, musikken tog over?

Ja eller installere det program hvor skrifttypen er med i!

Godkendelse af svar
Fra : Sønder

Dato : 23-03-11 16:46

Tak for svarene alle sammen. Nordsted 1 får den fordi du bragte mig på sporet af, at det var fonten, det var galt med. Tak i andre for forsøgene, men enten fandtes den ikke eller også kostede den en ørkenkrig. Jeg må undvære.
Men ja, mystisk at den er væk. Har ikke skiftet noget siden jeg skrev dokumentet.. Så hudt jeg visker.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-03-11 19:15

Selv tak, skul' det ik' være en anden gang