/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Time-Registreringskomponent?
Fra : Harlekin
Vist : 817 gange
120 point
Dato : 16-11-01 10:02

Jeg er på udkig efter en komponent eller mindre web baseret applikation der fungerer som time registrerings system.
Formålet er at integrere det i et andet web-interface, så det gør ikke noget det er et mindre system.
Det skal erstatte de papir/excel baserede timesedler mange stadig bruger.

Er der nogen der kender et sådant system/komponent, eller ved hvor man kan finde den slags applikationer?
Jeg har kigget i yahoos project management kategorier, men der ikke det vilde..

Det skal helst være MS baseret.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-11-01 20:58

Det er jeg også på udkig efter, helst en ASP løsning.

Her er et system til inspiration :

Web TimeSheet
http://www.replicon.com

"Harlekin" <Harlekin.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Bw4J7.36$B4.6428@news000.worldonline.dk...

> Jeg er på udkig efter en komponent eller mindre web baseret applikation
> der fungerer som time registrerings system.
> Formålet er at integrere det i et andet web-interface, så det gør ikke
> noget det er et mindre system.
> Det skal erstatte de papir/excel baserede timesedler mange stadig
> bruger.
>
> Er der nogen der kender et sådant system/komponent, eller ved hvor man
> kan finde den slags applikationer?
> Jeg har kigget i yahoos project management kategorier, men der ikke det
> vilde..
>
> Det skal helst være MS baseret.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 120 point
Dato : 17-11-01 13:53

Hej
Prøv at gå ind på:
http://www.simplesoftware.dk/_produkter/default.asp?side=s_d
Der er et program der hedder Simple Day. Du kan bestille en Demo Cd først. Er det ikke noget du kan bruge ?

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 17-11-01 14:12

Hej

http://www.timesolv.com
har overtaget det gamle (og hidtil gratis) "RedGorilla" timeregistreringsværktøj. En demo kan downloades

Hilsen
PARKENSS

Godkendelse af svar
Fra : Harlekin

Dato : 19-11-01 10:35

SimpleSoftwares er nok det der kommre nærmest det jeg leder efter. Det vil jeg kigge nærmere på..

Forresten kan man finde "RedGorilla" et sted på nettet? Gratis altså

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 19-11-01 12:43

Hej

Der må jeg blive dig svar skyldig,--men tror det ikke. Så skal du da prøve at lede på de "lyssky" sider.

Mvh
Parkenss