/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
tilsl. af opvaskmask. når der er vaskmas
Fra : Pinoppa01
Vist : 559 gange
20 point
Dato : 14-03-11 08:05

Hej

Jeg har i mit køkken tilsluttet en almindelig vaskemaskine, nu vil jeg så gerne have tilsluttet en bordvaskemaskine. Kan det overhovedet lade sig gøre? Er der nogen der ved det? Min vaskemaskine er tilsluttet korrekt af vvs-installatør og har jordforbindelse, hvis det hedder det - i hvert fald har den sin egen sikring på hfi-relæet og et stik i skabet under vasken. Hvad skal jeg så gøre med den bordopvaskemaskine jeg påtænker at købe? Nogle ideer? Jeg er ikke meget for at skulle skifte slanger og stik hver gang jeg skal bruge hhv. vaskemaskine og opvaskemaskine.

Og som det ses ovenfor er jeg total analfabet hvad angår fagudtryk, så vær sød at forklar mig det på almindelig dansk

Hilsen Pinoppa

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 20 point
Dato : 14-03-11 08:47

Jeg har haft den samme løsning, og problemet er ikke særlig stort, du kan sagtens montere delestykker på slangerne til både vandtilførsel og afløb.

Jeg kan ikke huske konkret hvad jeg gjorde, det er der mange der kan fortælle dig om, men det kan lade sig gøre

Godkendelse af svar
Fra : Pinoppa01

Dato : 14-03-11 09:03

Hej Tak for det. Jeg håber der er en der så kan give mig løsningen, men godt at vide, at det kan lade sig gøre.