/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Synology DS 410J, disk problem
Fra : troldenesdhb
Vist : 613 gange
100 point
Dato : 12-03-11 16:18

Ingen aktuel tilgængelig diskenhed

Skriver den når jeg prøver at lave en backup, eller oprette en mappe. Jeg kan godt logge ind på den, og jeg kan se de 2 diske, og der står at de virker "grøn skrift" men jeg bliver ved med at få den fejlmelding.

Nogle forslag?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-03-11 16:47

Din NAS ligger jo på lokalnettet - kan dit backup program lave backup til netværk.

Evt. kan du først lave backup til til indbygget drev og så flytte den over til din NAS server

Kommentar
Fra : transor

Dato : 12-03-11 17:39

Læs anvisningerne fra Synology.
Diskene skal være en af de typer de anbefaler, og ikke noget andet.
Formater dem som der står de skal . Ikke med NTFS udført på dit styresystem.

Brug så programmet på den medfølgende cd til at oprette forbindelse til synology stationen.

Derefter kører det bare.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-03-11 23:45

så langt er jeg trods alt kommet inden jeg skriver her

Annuller spørgsmålet
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-03-11 16:27

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål