/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Se billeder fra Kussomaten?
Fra : kartoffel88
Vist : 2511 gange
85 point
Dato : 08-03-11 20:17

Jeg syntes det er en fantastisk ide med den nye Kussomat. Godt til at frigøre kvinderne osv osv men hvor kan jeg se billederne?

http://www.kvindekenddinkrop.dk/

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-03-11 20:24

Du må have roterende lyster i kartoflerne, du skal bare lukke øjnene, tænke dig til det, og bruge klør 5!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-03-11 21:14

Billederne skal lige tages og andre skal sende ind. Og heldigvis er der ikke navn på.

Kommentar
Fra : ElseR

Dato : 09-03-11 09:46

Hørte i radion i går, at der skulle være taget så magne billeder, at de var fuldstændig sikker på anonymitet og genkendelse ikke var muligt, inden de blev lagt ud.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 85 point
Dato : 09-03-11 13:28

143 kvinder har allerede "siddet den af".
http://kpn.dk/article2363104.ece

Ville det blive godkendt hvis man plukkede en høne, hev indholdet ud og anbragte den med røven på sædet ???

Godkendelse af svar
Fra : kartoffel88

Dato : 10-03-11 13:45

Tak for svaret LuffeA.